|
Hjælp til købt af Samsung Tv |
Post Reply ![]() |
Author | |
TK94 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 05-Maj-2017 Status: Offline Points: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03-September-2017 at 13:31 |
Hej
Jeg skal have have fundet et nyt Samsung Tv til højst 8000,- Jeg er dog meget i tvivl, hvilken model det skal være. Her er nogle "krav" - Ikke curved - Ikke under 55'' - Ikke over 8000,- - 4K - HDR Kigger lidt på Samsung MU7075, da den opfylder kravene.
Edited by TK94 - 03-September-2017 at 16:04 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2011 Location: Vejle Status: Offline Points: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det skal være Samsung, er 7 serien rigtig fin.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4760 |
Hej. Jeg ved ikke om det er et 7075 MU i kigger på? For så syntes jeg i skal læse dette link: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Det er MU7075 jeg kigger på
|
|
![]() |
|
Kan det bedre betale sig at købe KS8005?
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4760 |
Hej. Det kommer an på så meget. Eller måske et helt andet et. Der er mange her inde der ikke er glad for fejlraten. Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
radeck ![]() Junior bruger ![]() Joined: 25-August-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 28 |
hmm skal det være samsung, og hvorfor ?
|
|
![]() |
|
Har et Samsung nu, er meget tilfreds, men det er mest fordi at Samsung tilbyder HBO appen.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |