|
samsung - hbb-tv virker ikke |
Post Reply ![]() |
Author | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 05-November-2009 Status: Offline Points: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06-September-2017 at 20:55 |
Hbb-tv virker ikke på samsung ue40ku6405.
Er der noget jeg selv kan gøre. Ligger fejlen hos Samsung eller hos DR, som er jeg benytter hbb-tv til?
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Joined: 04-Februar-2004 Status: Offline Points: 10514 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har det virket eller er TVet så gammelt at det slet ikke er understøttet?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Der står det har hbbtv på producentens hj.side
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Marts-2004 Location: 9530, DK Status: Offline Points: 5341 |
![]() Mvh. JørgenT
Edited by JørgenT - 07-September-2017 at 11:57 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-Marts-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 4118 |
Jeg havde problemer igår med hbb-tv på Dr1, hvor jeg fik en meddelse om at der ikke var forbindelse til internettet, men jeg kunne godt fra DR2.
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 05-November-2009 Status: Offline Points: 1977 |
Det er modellen fra sidste år. Det har virket fint indtil for nogle dage siden. Jeg har talt med Samsung support. De siger fejlen er hos DR
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2011 Location: Vejle Status: Offline Points: 4283 |
min kæreste har også haft lidt problemer med hendes phillips tv. så tror faktisk godt det kan være ved dr. hun bliver smidt ud af programmerne...
|
|
![]() |
|
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 16-April-2012 Status: Offline Points: 636 |
Jeg oplever også ustabilitet - fejlen må ligge hos DR.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |