|
marantz 7007 og 4k |
Post Reply ![]() |
Author | |
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 849 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07-December-2017 at 11:03 |
hvis jeg tilslutter en uhd bluray til min receiver, som støtter 4k pass through(3840 x 2160) ifl.
manualen, vil jeg så få billede og lyd igennem, eller er der noget andet jeg skal være opmærksom på. Jeg mener det er HDMI 1.4 versionen jeg har. eller er det no go. selfølgelig med det rette tv. med venlig hilsen
Edited by karula - 07-December-2017 at 11:04 |
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Joined: 23-Januar-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 4676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du får ikke UHD Blu-ray outputtet igennem din receiver med HDMI 1.4. Der kræves support af kopisikringen HDCP 2.2, hvilket er en del af HDMI 2.0. Receiveren skal desuden kunne håndtere HDMI 2.0a for at lade HDR10 passere.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 849 |
tak for svar, så må jeg have en afspiller med 2 HDMI udgange
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |