recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Problem med Oled
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Problem med Oled

Post Reply Post Reply Page  123 4>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 0leDK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Problem med Oled
    Posted: 01-Marts-2018 at 14:34
Hej,

Jeg købte for nogle uger siden et LG c7 65" som erstatning for mit Samsung 75" ju7005. Problemet er jeg er begyndt at se alle mulige film og serie, selv om jeg har set dem før, men nyder billedet meget mere nu, og derved bruger jeg en del tid foran OLED'et. Hvordan håndtere I andre det og går det over?

Back to Top
JakobSkaarup View Drop Down
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JakobSkaarup Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Marts-2018 at 14:40
Retuner det, der er tale om en billedfejl
Back to Top
JeTex View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JeTex Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Marts-2018 at 14:43
Jeg købte et hav af BD 4K og HDR titler til mit Sony ZD9 bagbelyste lcd, men sagde til mig selv, alle disse film skal gemmes til jeg får et Oled. Så nu kan jeg ikke rives væk fra mit tv, jeg sidder hver dag og nyder et helt eminent billede. Jeg ved ikke om det er normalt, for sådan sad jeg ikke før. Der kunne jeg blive irriteret over, at spotte fejlbelysning og kontrast udvaskning, til trods for, at ZD9 er absolut tophylde lcd. Nu sidder jeg bare og smiler, har jeg aldrig gjort før når jeg så tv.
Det glemte jeg i første omgang, mit 65ZD9 blev udskiftet med et 65A1 Oled.

Edited by JeTex - 01-Marts-2018 at 14:51
Back to Top
claus_jac View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote claus_jac Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Marts-2018 at 15:01
Er det ikke bare et spm om at sætte nogle gamle DVD'ere på i stedet? - eller måske finde en eller anden måde at få nogle vhs'ere på skærmen? 
Så går det nok over lige så stille. Bare husk at afhængighed nogle gange kræver en kold tyrker.
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Marts-2018 at 15:10
Det går over om 2 år og 2 dg. Jeg har endnu tilgode at høre om et LG TV der blir ældre
Back to Top
0leDK View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 0leDK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Marts-2018 at 15:10
Lige netop Jetex :)
Back to Top
0leDK View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 0leDK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Marts-2018 at 15:11
claus_jac: Jeg ser nu skal en del SD kanaler, og det er nu også meget bedre :)
Back to Top
0leDK View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 0leDK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Marts-2018 at 15:12
Kampus, ha ha , ja måske, nyt nyt nyt. 
Back to Top
claus_jac View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote claus_jac Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Marts-2018 at 15:13
jamen så må du sg gå all-in og finde de gamle VHS'er frem!

Back to Top
Simon R. View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Simon R. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Marts-2018 at 15:27
LOL
Back to Top
Bromberg5 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bromberg5 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Marts-2018 at 15:53
Næ det går ikke over - det aftager da lidt. Men så kommer der lige en ny titel og så er det store smil fremme - på 14 mdr, men lad os da se hvad der sker om måneder så ift kampus’s teori.
I såfald har jeg været gladere og uden problemer (til mit behov) i de 2 år.
Det er mere end jeg kan sige om de Samsung, Panasonic og thomson lcd skærme jeg har haft.
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Marts-2018 at 16:15
Ha ha, hvor er I nemme. Det nye legetøj er altid det bedste - ind til der kommer noget nyt og bedre. Nyd det mens I kan
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.