|
Levetid for Pioneer tv |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 9423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23-Marts-2018 at 10:56 |
Hej
Hvor længe kan man forvente at ens Pioneer krp500 kan holde ? Det bliver brugt dagligt. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mener at med plasma er lysudbyttet på panelet halveret ved 30,000 timer
Men elektronikken brænder nok af før Må forvente at de fine pioneer plasma er ved deres sidste timer
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Ca 10 år ved ca 8 timers brug hver dag. |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 26-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1759 |
Min 507 kører fint på 12.år og det med at lysudbyttet skulle falde til det halve kan jeg ikke se på nogen som helst måde, det eneste jeg tror jeg har ændret over tid er højst et par streger i kontrasten. Har også en (købt brugt) 427 som kører lige så fint
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7188 |
Ingen trivl om Pioneer er blandt de flade som holder længst
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 9423 |
Ja de holder fint. Ville i princippet gerne hoppe på et OLED, men det gamle fejler jo ikke noget.
Har folk bare skrottet deres gamle velfungerende tv, eller skrotter folk dem først når de begynder at fejle ? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Mit KRP500 er velfungerende på 10ende år |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 30-November-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 6822 |
Detsamme er mit KRP500 :)
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 27-April-2005 Status: Offline Points: 813 |
Mit 5080 kører på 12 år. Har svoret at jeg ikke skal have nyt før det brænder af.
Jeg er en af de naive, der stadig synes at der er et kanon billede derpå, som på nogle områder slår helt nye tv. |
|
![]() |
|
Har det på samme måde, selvom 65” / 4k og hdr trækker lidt. |
|
![]() |
|
mixart ![]() Bruger ![]() Joined: 30-Januar-2014 Location: Hobro Status: Offline Points: 110 |
Jeg har også stadigvæk mit Pioneer KRP-600M fra 2008. Det fungere også ubeklageligt og jeg skifter det først ud, når 77" OLED kommer yderlig ned i pris. Kunne måske blive til næste år.
|
|
![]() |
|
Thomas46 ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 21-Februar-2018 Location: Nørrebro Status: Offline Points: 63 |
Mit krp500 står stadigvæk super godt bruger det dog ikke mere.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |