recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Levetid for Pioneer tv
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Levetid for Pioneer tv

Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lahan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Levetid for Pioneer tv
    Posted: 23-Marts-2018 at 10:56
Hej

Hvor længe kan man forvente at ens Pioneer krp500 kan holde ?

Det bliver brugt dagligt.
Back to Top
hansie View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hansie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Marts-2018 at 11:18
mener at med plasma er lysudbyttet på panelet halveret ved 30,000 timer

Men elektronikken brænder nok af før

Må forvente at de fine pioneer plasma er ved deres sidste timer
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Marts-2018 at 11:49
Originally posted by hansie hansie wrote:

mener at med plasma er lysudbyttet på panelet halveret ved 30,000 timer

Men elektronikken brænder nok af før

Må forvente at de fine pioneer plasma er ved deres sidste timer

Ca 10 år ved ca 8 timers brug hver dag.
Back to Top
Ning View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ning Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Marts-2018 at 20:48
Min 507 kører fint på 12.år og det med at lysudbyttet  skulle falde til det halve kan jeg ikke se på nogen som helst måde, det eneste jeg tror jeg har ændret over tid er højst et par streger i kontrasten. Har også en (købt brugt) 427 som kører lige så fint
Ning
Back to Top
hansie View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hansie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Marts-2018 at 07:52
Ingen trivl om Pioneer er blandt de flade som holder længst
Back to Top
lahan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lahan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Marts-2018 at 08:47
Ja de holder fint. Ville i princippet gerne hoppe på et OLED, men det gamle fejler jo ikke noget.

Har folk bare skrottet deres gamle velfungerende tv, eller skrotter folk dem først når de begynder at fejle ?
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Marts-2018 at 09:30
Originally posted by lahan lahan wrote:

Ja de holder fint. Ville i princippet gerne hoppe på et OLED, men det gamle fejler jo ikke noget.

Har folk bare skrottet deres gamle velfungerende tv, eller skrotter folk dem først når de begynder at fejle ?

Mit KRP500 er velfungerende på 10ende år
Back to Top
spawn View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote spawn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Marts-2018 at 10:43
Detsamme er mit KRP500  :)
Back to Top
Sejrsen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sejrsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Marts-2018 at 10:46
Mit 5080 kører på 12 år. Har svoret at jeg ikke skal have nyt før det brænder af.

Jeg er en af de naive, der stadig synes at der er et kanon billede derpå, som på nogle områder slår helt nye tv.
Back to Top
lahan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lahan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Marts-2018 at 12:26
Originally posted by Sejrsen Sejrsen wrote:

Mit 5080 kører på 12 år. Har svoret at jeg ikke skal have nyt før det brænder af.

Jeg er en af de naive, der stadig synes at der er et kanon billede derpå, som på nogle områder slår helt nye tv.

Har det på samme måde, selvom 65” / 4k og hdr trækker lidt.
Back to Top
mixart View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mixart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Marts-2018 at 15:04
Jeg har også stadigvæk mit Pioneer KRP-600M fra 2008. Det fungere også ubeklageligt og jeg skifter det først ud, når 77" OLED kommer yderlig ned i pris. Kunne måske blive til næste år.
Back to Top
Thomas46 View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Thomas46 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Marts-2018 at 06:51
Mit krp500 står stadigvæk super godt bruger det dog ikke mere.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.