recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  New Posts New Posts RSS Feed - Overvågning med Arlo Pro 2 erfaringer
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Overvågning med Arlo Pro 2 erfaringer

Post Reply Post Reply
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dorf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Overvågning med Arlo Pro 2 erfaringer
    Posted: 17-Maj-2018 at 18:02
Er der nogle af jer der har erfaringer med Arlo Pro 2 overvågningssystemet?
Jeg har længe ledt efter en god "middelklasse" overvågningsløsning og grunden til jeg kigger på Arlo er især pga. den nemme opsætning samt den funktionalitet med 2-vejs audio og sirene i basestationen. Men virker systemet som det skal i praksis og er der ellers andre/bedre løsninger?

Som sagt er det ikke en prof løsning der er koblet på vagtcentral jeg er ude efter.
Back to Top
lahan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lahan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Maj-2018 at 18:39
har du burg for udendørs kamera ?
Back to Top
Dorf View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dorf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Maj-2018 at 18:44
Det glemte jeg vist at nævne. Ja, det er kun til udendørs brug.
Back to Top
moremusic View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote moremusic Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Maj-2018 at 21:11
har erfaring med Dlinks kamera og der er bevægelsessensoren og lydsensoren noget skidt. Virker virkeligt dårlig. 
Back to Top
bphhm View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bphhm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Maj-2018 at 06:22
Jeg overvejede også Arlo pro, men valgte Arlo Q istedet fordi de ikke er batteridrevne.

Arlo Q er nok ikke beregnet til udendørs brug (jeg bruger min under halvtag udenfor) men Arlo konceptet virker fint med deres online recording som er tilgængelige gratis i 7 dage.
Back to Top
Jessemand View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jessemand Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Maj-2018 at 21:19
Lurer lidt med her. Jeg er specielt nysgerrig hvordan optagelser bliver i regnvejr da vandet kan løbe ned foran kamera. Andre udendørs overvågningskameraer har en beskyttende "kasket" så regnen ikke løber ned foran kameraet.
Kan wifi signalet fra sådan et kamera jammes? 
Klart et plus at Arlo nu har fået opladelige batterier. 

Edited by Jessemand - 18-Maj-2018 at 21:24
Back to Top
Dorf View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dorf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Maj-2018 at 18:42
Alt wifi kan vel jammes med det rette udstyr, hvis ikke det er beskyttet af noget særlig software der kan filtrere det fra. Selv en mikroovn kan forstyrre ens wifi signal. Det er dog ikke muligt at stjæle streamet fra signalet mellem kameraet og basestationen da det signal er krypteret. Uden at vide det, tror jeg ikke jamming er en metode der bruges særlig meget af indbrudstyve. Men du har ret i det kan lad sig gøre.

Edited by Dorf - 19-Maj-2018 at 18:48
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.