|
Erfaringer med LG 49SJ810V? |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 16-November-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17-Juli-2018 at 19:02 |
Jeg er ved at købe tv til min mor. Pensionist. Ser relativt meget tv. Max størrelse er 50”.
Jeg er blevet vedledt til at se på LG 49SJ810V (foretrækker LG), se https://www.elgiganten.dk/product/tv-billede/fladskarms-tv/49SJ810V/lg-49-4k-super-uhd-led-smart-tv-49sj810v?scid=SEM1&utm_campaign=Pricerunner%20running%20campaign&utm_source=Pricerunner&utm_medium=Price%20Comparison&utm_#tab-specs Har nogen erfaringer med dette tv?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er et stort minus at panelet har Edge light i stedet for Backlight. Det vil gøre at billedet ikke bliver korrekt belyst. Exempel på problemet er tydelig her. https://forum.recordere.dk/topic155746.html
Edited by Radiomanden - 17-Juli-2018 at 19:22 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 16-November-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 582 |
Det forstår jeg ikke så meget af, haha. Er det en deal breaker? I givet fald skal jeg købe det ubeset online.
Kan du anbefale et andet tv? Jeg er selv klart til oled, men 55” er desværre for stor til placeringen.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Det er da helt klart et No go med et billede der kan se ud som på billedet, der må du da give mig ret i. Har i øjeblikket Samsung, men næste gang bliver det Panasonic eller Sony.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jeg så først billedet, da jeg havde postet. Indrømmet; det ser ikke for godt ud.
Kan du (andre?) være specifik mht alternative tv? Gerne med links
![]() |
|
![]() |
|
Køber aldrig et TV uden at se dem først, der udvælges nogle modeller, og så ud at se dem.
|
|
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Der var en anden tråd herinde angående at der kom striber, eller en anden fejl, netop pga. at det var kantbelyst og ikke bag-belyst. Kan ikke lige finde tråden, hvor der også var et billede af det... Køb dog i en enektronikbiks, så du ikke skal bøvle med at sende frem/tilbage i tilfælde af problemer.
Edited by mnielsen - 17-Juli-2018 at 19:36 |
|
![]() |
|
Radiomanden har venligst indsat link i tråden ovenfor.
Jeg vil klart helst købe i en butik. Det skal være i Esbjerg. Men udbudet af 50” synes at være begrænset.
|
|
![]() |
|
UPS! Skulle ha' gået til Louis Nielsen
![]() |
|
![]() |
|
Har lige været på Elgiganten og se hvor mange der er størrelsen 48" til 50", og der er over 40. Har ikke set nærmere på dem.
|
|
|
|
![]() |
|
De der kantbelyste TV, bliver de kun belyst fra den ene side, når det kan gå så galt?
|
|
![]() |
|
Men hvad er godt, og hvad er snot? Svært at vurdere, når jeg står i butikken, synes jeg. Plejer altid at vide, hvad jeg vil købe, før jeg går i den fysiske butik (senest med et oled LG C7). Det er det, jeg forsøger ved at spørge kyndige personer her på rec.dk
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |