recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Fluer igenigen
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Fluer igenigen

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
ridderdk View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 29-September-2006
Location: Køge, Denmark
Status: Offline
Points: 985
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ridderdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Fluer igenigen
    Posted: 23-Juli-2018 at 12:13
Hej
Købte et Sony KD XE759005 tilbage i februar, igår opdagede jeg en stor fed flue bag glasset.
Umiddelbart kan jeg kun se en, til gengæld er den så stor at jeg undrer mig over hvordan den har fundet vej.
Jeg har reklameret til Power som til gengæld har givet mig dette svar:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tusind tak for din mail.

Umiddelbart er det ikke normalt en reklamations sag når der er kommet en flue i tv´et. Det er dog super uheldigt, og derfor anbefales det at tage direkte kontakt til Sony, der også har kørende service, så de kan komme ud og besigtige produktet.

De kan kontaktes på 70112105 - og så kan i sammen finde en dag der passer dig at de kommer ud og kigger på dit fine tv.


Du ønskes en rigtig god dag.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Egentlig er jeg tæt på bare at acceptere den sidder der, og er sikker på resten af familien slet ikke vil opdage den, men nu har jeg set den og kigger hele tiden når der er lyse baggrunde om den stadig er der............


Hvis i vil se hvor stor den er:  https://www.dropbox.com/s/encchkqrhpr6cz5/2018-07-22%2019.44.35.mp4?dl=0



Skal jeg fastholde det er sælgers ansvar at undersøge varen og tage kontakten herfra til Sony osv.

https://www.forbrug.dk/artikler/forbrug/test-og-raad/forbrugerguides/reparation-eller-ombytning/saelger-henviser-til-producent-eller-importoer/


Eller er problemet så "lille" at jeg skal forsøge at glemme den?

hvad anbefaler i?, jeg er klar over det måske er den "mindste" sag ud af  mange med flue problemer, men som sagt, jeg kan ikke lade være at kigge på den!


Hvis man ved hvor den sidder er den meget tydelig og kan tydeligt ses på 4 meters afstand, kan du finde den :-)?  :





Edited by ridderdk - 23-Juli-2018 at 12:25
Back to Top
CARS10 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 14-Juli-2009
Location: København
Status: Offline
Points: 818
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CARS10 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2018 at 14:12
Du må nok hjælpe lidt til her, for jeg kan ikke få øje på noget.
   carsten
Back to Top
ridderdk View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 29-September-2006
Location: Køge, Denmark
Status: Offline
Points: 985
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ridderdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2018 at 14:18
Originally posted by CARS10 CARS10 wrote:

Du må nok hjælpe lidt til her, for jeg kan ikke få øje på noget.
   carsten
Lige over et "a", men er meget tydeligere i video 

Back to Top
CARS10 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 14-Juli-2009
Location: København
Status: Offline
Points: 818
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CARS10 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2018 at 14:27
hmm, jeg kan stadigvæk ikke se noget.
   carsten
Back to Top
Basto View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 20-December-2011
Location: danmark
Status: Offline
Points: 533
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Basto Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2018 at 15:18
Er det over a i Google play? 
Back to Top
ridderdk View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 29-September-2006
Location: Køge, Denmark
Status: Offline
Points: 985
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ridderdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2018 at 15:20
Originally posted by Basto Basto wrote:

Er det over a i Google play? 
Ja, men se videoen, her er det meget tydeligere
Back to Top
claus_jac View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 06-August-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 5570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote claus_jac Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2018 at 15:26
kan heller ikke se noe - kan godt se det i videoen, men der er teksten også blæst så voldsomt meget op at det ikke giver noget som helst indtryk. - og nej - du kontakter sony's support så de kan sende en supporter ud og se på det. længere er den ikke. Jeg er egentlig hvem der har skylden. - lav dog 3min's arbejde selv i stedet for at blive irriteret på en eller anden leverandør!

Det samme gælder hvis du køber en highend DELL monitor - al kontakt foregår via producenten da de har onsite support på. Det kan forhandleren ikke honorere, og du er langt bedre til at forklare fejlene i telefonen. OG du optimerer tiden ved at gå direkte.
Back to Top
Basto View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 20-December-2011
Location: danmark
Status: Offline
Points: 533
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Basto Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2018 at 15:26
Sony kører ikke hjem til kunder  det er simpelthen fantastisk at power stadig siger det, det lovede de også mig da jeg havde problemer med min forrige skærm . Den bliver hentet af service gruppen ( det Mener jeg de hedder x) er der kommer noget ind under skærmen skal du på ingen måde bare leve med det. Det er en defekt skærm og. Den skal ombyttes/repareres  Der en go tråd lige nu over på flatpanels  Og kunden fik ombyttet sin skærm  Det er dog hos elgiganten, men eller opret en sag  hos forbrugerstyrelsen

Mvh Michael 
Back to Top
Basto View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 20-December-2011
Location: danmark
Status: Offline
Points: 533
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Basto Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2018 at 15:34
Nej lad power passe deres job   det er altid nemmere at  sende lorten Videre . Selv om sony siger nej så kan power jo trylle hvis de vil.. Elgiganten følger åbenbart  reglerne hvad angår tordenfluer

Mvh Michael 


Back to Top
ridderdk View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 29-September-2006
Location: Køge, Denmark
Status: Offline
Points: 985
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ridderdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2018 at 15:34
Originally posted by claus_jac claus_jac wrote:

kan heller ikke se noe - kan godt se det i videoen, men der er teksten også blæst så voldsomt meget op at det ikke giver noget som helst indtryk. - og nej - du kontakter sony's support så de kan sende en supporter ud og se på det. længere er den ikke. Jeg er egentlig hvem der har skylden. - lav dog 3min's arbejde selv i stedet for at blive irriteret på en eller anden leverandør!

Det samme gælder hvis du køber en highend DELL monitor - al kontakt foregår via producenten da de har onsite support på. Det kan forhandleren ikke honorere, og du er langt bedre til at forklare fejlene i telefonen. OG du optimerer tiden ved at gå direkte.
Back to Top
Basto View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 20-December-2011
Location: danmark
Status: Offline
Points: 533
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Basto Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2018 at 15:37
Back to Top
loveduck View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 05-Oktober-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 61
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote loveduck Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2018 at 17:31
Jeg har igennem Elgiganten fået ombyttet to Sony 55XC8505 på grund af fluer bagved glasset. Jeg har nu et Sony 55XE9005 uden fluer, men det er sikker blot et spørgsmål om tid. 

Jeg afleverede selv mine fjernsyn i Elgiganten, da jeg bor 5 minutter derfra, og så vil Sonys teknikker have 500 kr, hvis "fejlen" ikke var dækket af reklamationen. Jeg turde ikke tage chancen.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.