|
SONOS og TIDAL |
Post Reply ![]() |
Author | |
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 06-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26-August-2018 at 00:25 |
Hejsa. Hvis jeg skal afspille sange fra Tidal via Sonos, så får jeg en
meddelelse der siger: Kunne ikke afspille "titel på sang" - forbindelsen
til Tidal forsvandt. Tjenesten til TDC virker fint på SONOS. Har forsøgt at tilføje TIDAL påny, men stadig samme problem. Mvh. Torben |
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 06-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, Kan se at jeg pludselig ikke er subscripet og når jeg prøver det sider den blot at det kan jeg ikke. Kortoplysninger er rigtig. Nu har jeg lavet en sag på det, så må jeg se hvad de siger. Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-Marts-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror din router driller, for min gjorde lidt ala det samme. "kunne ikke finde Tidal server"... Jeg ændrede DNS til Googles istedet for og BUM..så var der hul igennem. (den gamle DNS var en TDC og den lagde åbenbart en spærre på Tidal.. iflg min IT ven ;-) )
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |