recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Streaming media
  New Posts New Posts RSS Feed - SONOS og TIDAL
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

SONOS og TIDAL

Post Reply Post Reply
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 2ben Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: SONOS og TIDAL
    Posted: 26-August-2018 at 00:25
Hejsa.

Hvis jeg skal afspille sange fra Tidal via Sonos, så får jeg en meddelelse der siger: Kunne ikke afspille "titel på sang" - forbindelsen til Tidal forsvandt.

Tjenesten til TDC virker fint på SONOS.

Har forsøgt at tilføje TIDAL påny, men stadig samme problem.

Mvh. Torben

Back to Top
2ben View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 2ben Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-August-2018 at 21:35
Hej,

Kan se at jeg pludselig ikke er subscripet og når jeg prøver det sider den blot at det kan jeg ikke. Kortoplysninger er rigtig. Nu har jeg lavet en sag på det, så må jeg se hvad de siger.

Mvh. Torben
Back to Top
Mr. Claude View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Claude Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-August-2018 at 11:16
Jeg tror din router driller, for min gjorde lidt ala det samme. "kunne ikke finde Tidal server"...  Jeg ændrede DNS til Googles istedet for og BUM..så var der hul igennem. (den gamle DNS var en TDC og den lagde åbenbart en spærre på Tidal.. iflg min IT ven ;-) ) 
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.