recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  New Posts New Posts RSS Feed - LG B7 stadig atraktivt ?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

LG B7 stadig atraktivt ?

Post Reply Post Reply
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Maxipug Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: LG B7 stadig atraktivt ?
    Posted: 26-Oktober-2018 at 14:27
Hej,

Jeg kom lige igennem Bilka i dag og så at der stod et 65" LG B7 til 11.999,- demo inkl. 4 års garanti (14.000,- for en ny) fair priser for udgået skærm ?

Var det ikke noget med at forskellen mellem B7 og B8 var så lille at en B7 bedre kunne svare sig prismæssigt ?

Eller skal man vente på at B8 falder lidt i pris ?
Pioneer PDP-LX5090H, Pioneer SC-LX72, Pioneer BDP-LX52, KEF 5005.2, CW XLS-215 i garagen, Sonos All Over The Place
Back to Top
Rasmus Larsen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rasmus Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Oktober-2018 at 04:08
Det er da en super pris. Men ville nok holde mig fra demomodellen.

B8 byder ikke på meget nyt, så jeg synes stadig at B7 er et fint køb. Alternativt skal du op i C8, som har den nye videoprocessor.
Back to Top
PerW View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PerW Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Oktober-2018 at 08:56
Jeg har set at nogle af Demomodellerne har Burnin, da de står med fuld skrald på lys og kører det samme i døhndrift, så jeg ville nok være lidt forsigtig

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.