|
B&O Multiroom udfordringer |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | ||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Joined: 05-Februar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 3498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17-Januar-2019 at 19:46 |
|
Ville gerne høre andre, hvad deres erfaringer er med B&O Multiroom. Som jeg oplever det, kan det bestemt ikke anbefales.
Mit setup er Beosound Core B&O Essence remote Beolab 14 2.1 Beoplay M5 Bang Olufsen android apps Mit problem er, at jeg konstant har problemer med at få min M5 til at spille det samme musik, som mit Beosound Core + Beolab 14 2.1 sæt. Der er ingen problemer med, at få den til at spille anden musik. Men det samme musik, det vil den bare ikke. Det hælper som regel, hvis jeg genstarter min Beosound Core, men det kan jo ikke være rigtigt at man skal gøre det hver dag. |
||
![]() |
||
Granly ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 17-December-2018 Status: Offline Points: 68 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har samme setup og oplever ingen problemer. Har du eventuelt prøvet at skifte leder højtaler, når du prøver multiirum?
|
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Joined: 05-Februar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 3498 |
|
Ja, har prøvede alt. Min M5 siger et lille blop når man slår den til i fanen Multiroom, men ingen lyd - alt ser rigtigt ud. Og jeg kan uden problemer sætte min M5 til at spille noget helt musik, i forhold til mine Beolab 14. Men det samme musik overalt, ja det er en udfordring.
|
||
![]() |
||
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-August-2011 Location: København Status: Offline Points: 687 |
|
Har heller ingen problemer, kskruger jeg vil anbefale dig at blive medlem af Bang & Olufsen Teknisk Forum, der sender jeg live på næste lørdag om præcis multiroom, så det kunne være du skulle kigge med.
vh
|
||
![]() |
||
|
Har du link til dette forum?
|
||
![]() |
||
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-August-2011 Location: København Status: Offline Points: 687 |
|
Bare søg efter gruppen så finder du den
|
||
![]() |
||
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 16-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 693 |
|
Det står ikke helt klart, men vil tro Vejrup mener en Facebook gruppe?
|
||
![]() |
||
|
Ha ha ha sorry kskruger, Claus64 har helt ret... Facebook gruppe.. god weekend allesammen.
|
||
![]() |
||
|
Facebook gruppen er fundet ,tak for hjælpen.
|
||
![]() |
||
millemis ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-Maj-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1791 |
|
Ville være fint, hvis sådan noget var offentligt tilgængeligt ![]() MM
|
||
![]() |
||
|
Det er det skam også MM - på Facebook :) Jeg har også lavet en meget fyldestgørende skriv om True image processoren derinde.
|
||
![]() |
||
millemis ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-Maj-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1791 |
|
Et lukket forum er da ikke ‘offentligt’!
God fornøjelse med projektet ![]() MM
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |