|
Manglende billede på Sony AF8 |
Post Reply ![]() |
Author | |||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Oktober-2007 Status: Offline Points: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30-Maj-2019 at 11:44 |
||
Der gik ikke engang 24 timer fra køb til problemer 😩😩
Jeg tror jeg har fået trykket på et eller andet, men billeder via min receiver er helt væk. Jeg har et HDMI kabel fra output i receiver (supra) til HDMI porten i mit AF8 (ARC) og det virkede helt fint igår og imorges med mit apple tv. Men nu kan jeg hverken få menu fra receiver frem, apple tv eller playstation til at vise billedet. Hvis jeg vælger PS4 på receiver kan jeg høre lyden, men intet billede. HVAD SKAL JEG GØRE???? Kan intet finde om det 😫😫😫😫
|
|||
![]() |
|||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 12-August-2006 Location: Brøndby,Denmark Status: Offline Points: 1218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Har du mulighed for at tilslutte Apple TV direkte til dit TV?
For at se om problemet er i TV eller receiver.
|
|||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|||
![]() |
|||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Oktober-2007 Status: Offline Points: 1462 |
||
Ja har jeg, men da det både et ps4 og apple tv der ikke virker (via receiver) og det kun er billedet ikke lyden (den fungerer helt fint) tror du så det har noget med receiveren at gøre? Tænker jeg måske har fået trykket på et eller andet (fejl40)
Det hele virkede som sagt tidligere og jeg så film igår, og det hele har altid virker uden problemer på mit Samsung TV |
|||
![]() |
|||
||
Hmm prøvede at trække strømstikket ud af tv'et og sætte det i igen, nu virker det hele.....
Nogen ideer til hvad det kan være?
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Marts-2004 Location: 9530, DK Status: Offline Points: 5341 |
||
![]() EDIT: Du var hurtigere ![]() Edited by JørgenT - 30-Maj-2019 at 12:06 |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 12-August-2006 Location: Brøndby,Denmark Status: Offline Points: 1218 |
||
Problemet er nok, at det er et Android TV 🤮
|
|||
|
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 15-Januar-2012 Location: Vålse Danmark Status: Offline Points: 4059 |
||
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19653 |
||
Hvis du har to hdmi outputs på din receiver, er du kommet til at vælge den anden....
Edit: kan se du løste problemet med reboot af tv. Klaus
Edited by KlausDM - 30-Maj-2019 at 14:53 |
|||
![]() |
|||
||
Seriøst. Hvorfor skulle han så genstarte sit TV?
|
|||
|
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 15-Januar-2012 Location: Vålse Danmark Status: Offline Points: 4059 |
||
|
|||
![]() |
|||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-Marts-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1130 |
||
Måske hdmi handshake problem grundet gammel receiver eller gamle hdmi kabler...
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |