|
Sony OLED eller Philips OLED HJÆLP |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | ||
superfun ![]() Bruger ![]() Joined: 11-August-2008 Status: Offline Points: 150 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04-Juni-2019 at 13:59 |
|
Hej, Står i et dilemma om jeg skal vælge eller Sony 65" 4K UHD OLED Smart TV KD65AF8 til 14.000 Hvad ville i vælge? |
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 15-Januar-2012 Location: Vålse Danmark Status: Offline Points: 4059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 9423 |
|
sørme billigt for Sony.
Den ville jeg snuppe + noget eksternt lyd.
Edited by lahan - 04-Juni-2019 at 17:37 |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: Hillerød, DK Status: Offline Points: 6062 |
|
Sony. Helt klart. Motionflow og Dolby Vision er langt vigtigere end Ambilight.
|
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-Marts-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1130 |
|
Jeg er MEGA glad for mit 65AF8 :-) Savner kun timeshift funktion...
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: Hillerød, DK Status: Offline Points: 6062 |
|
Kan den ikke det hvis du tilslutter en HDD eller stor flashdrive i USB-porten? |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Juni-2018 Location: Vejle Status: Offline Points: 5076 |
|
Som alle moderne TV har Sony AF8 USB HDD optagelse. Timeshift sker i al sin enkelhed ved tryk på optageknap, og når seningen genoptages startes optagelsen via menuen.
|
||
![]() |
||
|
Kunne da heller ikke forstå. Det lød sgu underligt, hvis ikke den kunne det. Det startede de fleste TV at kunne allerede omkring 2008, hvis ikke jeg husker galt. |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-Marts-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1130 |
|
Normalt trykker man jo bare på "pause".... Men ja man kan trykke på "optagelse" og starte sådan en og bagefter hopper ind i menuen og afspille optagelsen.. Det vil jeg sgu ikke kalde "timeshift" men optage en udsendelse og se den. Men igen typisk Sony brugerflade :-( Men sgu et dejligt billede :-)
Edited by Mr. Claude - 06-Juni-2019 at 09:50 |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 9423 |
|
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Juni-2018 Location: Vejle Status: Offline Points: 5076 |
|
På Panasonic trykkes der på optageknappen ved timeshift. Og et øjeblik efter trykkes på My App knappen, som jeg har tildelt “Optagelser”, og et tryk på OK starter afspilningen af igangværende optagelse. Det fungerer rigtigt godt som timeshift når Svigermor ringer.
|
||
![]() |
||
|
Nu var ideen vel at man hurtigt kan trykke "pause" når feks tlf ringer.. og "play" når man var færdig med at ævle. Det virkede excellent på mine gamle Samsung tv... Ikk så meget pis.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |