|
The Thing - remastered på Netflix |
Post Reply ![]() |
Author | |
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-Februar-2006 Location: Lund, Sverige Status: Offline Points: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03-Juli-2019 at 23:24 |
Til de, som evt. har lyst til et "Blast from the Past", eller blot aldrig har fået set denne kult-perle, har Netflix lige lagt den restaurerede 2017-udgave af John Carpenter's "The Thing" op, filmen som bl.a. "Stranger Things" har meget at takke for.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Joined: 04-Januar-2018 Status: Offline Points: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
FED film! Mener den på dansk hed "Det Grusomme Udefra".
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-Februar-2006 Location: Lund, Sverige Status: Offline Points: 1858 |
Jeps, korrekt.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 07-Juli-2017 Status: Offline Points: 1129 |
Tog lige et gensyn, så den første gang i biografen og var den gang imponeret over effekterne og en 15-16 årig knægt som var godt trykket tilbage i biografstolen...et fint gensyn...tak for tippet 🙂
Frank
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |