recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Generelle emner > Film og udsendelser
  New Posts New Posts RSS Feed - Apocalypse Now: Final Cut
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Apocalypse Now: Final Cut

Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jacobe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Apocalypse Now: Final Cut
    Posted: 26-Juli-2019 at 17:58
Virker lidt som et "must-have", eller?
Udgaven er en mellemting mellem theatrical versionen og Redux-versionen (som jeg personligt synes er FOR lang!) og remastered I 4K.

"Brought to life through ultra-vivid picture quality with Dolby Vision, delivering spectacular colours never before seen on a screen, with highlights that are up to 40 times brighter and blacks that are 10 times darker. It has also been mixed in Dolby Atmos to offer a truly immersive sound experience and it has been enhanced Meyer Sound Laboratories’ newly developed Sensual Sound, a technology engineered to output audio below the limits of human hearing."

"Sensual Sound" ...? Det skal man da ha! Big smile
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Back to Top
Potter View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Potter Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Juli-2019 at 08:46
Det er helt sikkert at den skal med i min samlingen. Så den i 79 i imperial Bio,selv dengang var lyden state of the art, mener at den faktisk vandt en en oscar for bedste lyd.

Måske boksen har fået en strejf af duften fra napalmSmile
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Juli-2019 at 11:44
Jeg havde den i redux på dvd. Den er et mesterværk som bringer en på nærmeste hold af hvor umenneskelig krig er. Man får en forståelse for at soldater får posttraumatisk stress.
Back to Top
jake51 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jake51 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Juli-2019 at 12:02
Kommer den ikke først til oktober som UHD?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Back to Top
jacobe View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jacobe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Juli-2019 at 12:20
Originally posted by jake51 jake51 wrote:

Det skal da nok passe ...?

Der er dog tale om en generel remaster af negativerne, så alle formater vil have bedre billede. Blu-ray får også Atmos.
Back to Top
Potter View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Potter Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Juli-2019 at 12:22
Originally posted by jake51 jake51 wrote:

Udgivelsen hos CDON er ultimo august.

Edited by Potter - 27-Juli-2019 at 12:23
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Back to Top
Flemming Larsen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Juli-2019 at 12:58
Jeg har aldrig fået set denne film, og har kigget lidt rundt på den. Kan se i iTunes, at der er 2 udgaver, en på 153 min, og en på 202 Min. Er der noget i den lange udgave, som man bare skal se?
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
jacobe View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jacobe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Juli-2019 at 13:00
Kommer nok an på, hvem du spørger. Spørger du mig, så absolut NEJ!

Men vent dog for guds skyld med at se den, til remasteren kommer! 

Edited by jacobe - 27-Juli-2019 at 13:05
Back to Top
kaizer View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kaizer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Juli-2019 at 13:46
Jeg hører til dem der mener filmen er overvurderet. Senest så jeg Redux da den kom på markedet, men den var blot værre end originalen. 
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Juli-2019 at 15:34
Originally posted by Flemming Larsen Flemming Larsen wrote:

Jeg har aldrig fået set denne film, og har kigget lidt rundt på den. Kan se i iTunes, at der er 2 udgaver, en på 153 min, og en på 202 Min. Er der noget i den lange udgave, som man bare skal se?
Hvis man kan li Marlon Brando, så skal man se det udvidede syretrip i Redux forlængede udgave.
Back to Top
jake51 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jake51 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Juli-2019 at 15:38
UHD i august hos cdon har højst sandsynligt ikke danske undertekster, det er import
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Back to Top
Flemming Larsen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Juli-2019 at 16:24
Originally posted by Munch Munch wrote:

Originally posted by Flemming Larsen Flemming Larsen wrote:

Hvis man kan li Marlon Brando, så skal man se det udvidede syretrip i Redux forlængede udgave.
Hvem kan dog ikke lide ham. Må se på, hvad det bliver til.
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.