recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  New Posts New Posts RSS Feed - Opladning af en iPhone Xs Max
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Opladning af en iPhone Xs Max

Post Reply Post Reply
Author
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chrizzy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Opladning af en iPhone Xs Max
    Posted: 28-Juli-2019 at 19:08
Hej

Er det ikke "OK" at bruge en iPad oplader til en iPhone Xs Max?

Jeg blev bare i tvivl da der står på opladeren: 5W USB Adapter. Output: 5.1V / 2.1A

Normalt er det jo ikke godt at oplade elektronik med over 2A, men går ud fra at Xs Max kan klare det, eller?
Back to Top
Potter View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Potter Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Juli-2019 at 19:32
Originally posted by Chrizzy Chrizzy wrote:

Hej

Er det ikke "OK" at bruge en iPad oplader til en iPhone Xs Max?

Jeg blev bare i tvivl da der står på opladeren: 5W USB Adapter. Output: 5.1V / 2.1A

Normalt er det jo ikke godt at oplade elektronik med over 2A, men går ud fra at Xs Max kan klare det, eller?
Jeg benytter lader fra iPad Pro (18watt) - en Macbook Pro (30watt) og en Macbook Pro (87watt) til at lade min iPhone Xs, det kræver dog et USB-C til lightning kabel da alle nævnte lader benytter USB-C. 
Jeg oplever klart en hurtigere lade tid med en 18watt lader og endnu hurtigere med en 30watts lader, mens en 87watt lader umiddelbart ikke giver en hurtigere ladetid end en 30watts.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Back to Top
Chrizzy View Drop Down
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chrizzy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Juli-2019 at 19:36
OK, så har jeg intet at være bekymret for, da min kun er 10W (jeg skrev 5W ved en fejl) men den er 10W, og har output på 5.1V og 2.1A.
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Juli-2019 at 21:09
Du kan bruge en 10 eller 100A lader, det er lige meget, da telefonen selv regulerer hvor meget strøm den vil lade med.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.