|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
TheFFF ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 16-Oktober-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 3 |
![]() Posted: 16-Oktober-2004 at 23:57 |
hey... jeg leder efter en box. kald det hvad du vil, som linker TV radio DVD osv. og som man kan vise film fra pc på TV og omvendt. er der en eller flere som kan hjælpe mig
|
|
/TheFFF
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Joined: 05-Oktober-2003 Location: Denmark Status: Offline Points: 15694 |
![]() |
Hej TheFFF Pinacle har sådan en boks: Pinnacle Showcenter Amitech har også en boks kaldet Amitech Homelink, men det firma har vi ikke meget fidus til her på recordere.dk (deres video-produkter er af den slags som ikke tåler en anmeldelse = køb det ikke). Har også set andre bud, men har lige glemt fabrikanterne. /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
TheFFF ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 16-Oktober-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 3 |
![]() |
p.s det er et must at den kan vise AVI på TV fra pc
|
|
/TheFFF
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Joined: 05-Oktober-2003 Location: Denmark Status: Offline Points: 15694 |
![]() |
Hej TheFFF
Ok, men AVI er blot et container-format, som kan indeholde nærmest hvad som helst. Dvs. at AVI ikke kan afspilles, hvis afspilleren ikke kender det format som AVI filen indeholder. Hvad vil du afspille på TV ? DivX, MPEG2, MPEG4, andet ? /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
det skulle være det hele men osse at man kan spille com i stuen med mit trådløsse tas/mus
|
|
/TheFFF
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |