|
Afspiller med slotin |
Post Reply ![]() |
Author | |
VirkerDetIkke ![]() Ny bruger ![]() Joined: 13-August-2019 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13-August-2019 at 22:58 |
Hej recordere Jeg leder efter en afspiller med slotin - Blu ray er at foretrække, men ellers DVD er kravet. Har ledt med lys og lygte, da den skal sættes fast bag på et tv på højkant. Nogle der kan hjælpe her ?
|
|
![]() |
|
tlfriis ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 27-August-2015 Location: Aalborg,Danmark Status: Offline Points: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De har en i Harald Nyborg
|
|
![]() |
|
VirkerDetIkke ![]() Ny bruger ![]() Joined: 13-August-2019 Status: Offline Points: 5 |
Problemet med den, er at den stikke "for meget ud" - da jeg skal have den til at være mellem væg og TV - jeg har mellem 3,5cm til 6 hvis jeg strækker den meget.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Marts-2010 Location: Taastrup Status: Offline Points: 4909 |
Den har en dybde på 4,5 cm.
Det bliver svært at finde en der er smallere.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |