|
LG OLED 910 still going strong |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 02-Januar-2005 Location: Randers Status: Offline Points: 6329 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11-September-2019 at 13:10 |
Jeg troede, at jeg havde haft min LG med buet skærm i tre år
Det er skisme da fire et halvt år (fandt kvitteringen ved tilfælde) Det er uden sammenligning den fladskærm, jeg har haft længst Det er også den eneste, der er blevet kalibreret professionelt Har ingen planer om at udskifte... og det er endda ikke 4K ![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 07-Juli-2017 Status: Offline Points: 1130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da jeg var ung, var 4.5 år ingen alder på et tv. I dag så skifter vi tv'et oftere end de skifter regering i Italien 😉
Frank
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7191 |
desværre holder elektronikken ikke lang tid i dag
Edited by hansie - 11-September-2019 at 16:23 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: Hillerød, DK Status: Offline Points: 6062 |
Meget sjovt du kalder det en faldskærm 😂
|
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-September-2013 Status: Offline Points: 1724 |
Før fladskærme var det vel meget normalt og have et TV i 20 år.
Min første fladskærm blev købt i 2007, en 50" Samsung Plasma. Den var kun 6 år gammel da den fik lodrette striber. Den kørte dog videre hos en kammerat et par år, med tape over striberne og i 4:3 format :-) Mit nuværende Panasonic Plasma har 6 år på bagen, men håber da det overgår den gamle på levetid.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19653 |
Mit nuværende tv er Pioneer 5090. Det kom på markedet i 2008......
Havde ikke regnet med at det villle blive så gammelt. Men okay, kigger jeg på elektronikken så forstår jeg godt at det hæder så længe. Klaus
|
|
![]() |
|
Boddicker ![]() Bruger ![]() Joined: 29-September-2014 Status: Offline Points: 82 |
Mit Panasonic VT60 er fra 2013. Overvejer LG OLED, men har ikke travlt med udskiftning
|
|
Dynaudio SP40-2xREL T7/i-Lyngdorf 1120-LG 77"C3
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Joined: 08-Maj-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 2368 |
Det Toshiba 32WL66Z jeg købte via fælleskøbet d. 18/7-06 kører stadig.
Dog ikke hos mig.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Joined: 23-Januar-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 4662 |
Jeg talte forleden med min bror, som har arvet mit Samsung plasma-TV. Det kører stadig derudaf. Det må være fra 2009 eller måske endda 2008. Mit Panasonic plasma fra 2010 kører også stadig efter det er hjemvendt fra udlån i nogle år hos en ven
![]() Mit Sharp LCD-TV blev købt af en, som ville sende det til fjernøsten. Det havde allerede kørt upåklageligt i mange år før det blev afskibet.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-Juli-2009 Location: København Status: Offline Points: 818 |
Jeg har 3 SONY W55OO, de kører stadigvæk perfekt. De er vel fra 2OO1 så vidt jeg husker.
carsten |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-Juli-2009 Location: København Status: Offline Points: 818 |
øhh, der skulle vist ha stået 2O11.
![]() carsten |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1193 |
Mit VT50 55" Panasonic plasma fra 2010/2011 kører også stadig derud af - Det blev ISF kalibreret og kan stadig glæde mig over hvor godt billedet er
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |