recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Headset på LG C9 LØST
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Headset på LG C9 LØST

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote johnny57 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Headset på LG C9 LØST
    Posted: 02-December-2019 at 15:53
Har som mange andre købt et C9, vil gerne tilslutte et headset, når jeg bruger det sent og ikke vil forstyrre resten af familien.
Har prøvet med mit B/W, det kan TV ikke finde, skal det være et specielt LG sæt ?

Edited by johnny57 - 29-December-2019 at 19:41
Med venlig Hilsen

Johnny
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-December-2019 at 16:36
Går ud fra vi taler om Bluetooth, ikke? Har du sat hovedtelefonerne i pairing mode, inden du sætter TV'et til at søge?
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-December-2019 at 17:44
Bluetooth, er det ikke kun til tastatur, altså en-vejs?

Edited by Munch - 02-December-2019 at 17:45
Back to Top
johnny57 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote johnny57 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-December-2019 at 18:33
Ja de er i parring mode, har googlet en del uden at der kommer en fornuftig forklaring, der står godt at det understøtter næsten alle bluetooth headset. Andre steder står der at det skal være Lg vireless sync compatible, når man så leder på det findes der tilsyneladende ingen headset.
Med venlig Hilsen

Johnny
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-December-2019 at 18:51
Originally posted by Munch Munch wrote:

Bluetooth, er det ikke kun til tastatur, altså en-vejs?
Troller du? 
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-December-2019 at 18:52
Originally posted by johnny57 johnny57 wrote:

Ja de er i parring mode, har googlet en del uden at der kommer en fornuftig forklaring, der står godt at det understøtter næsten alle bluetooth headset. Andre steder står der at det skal være Lg vireless sync compatible, når man så leder på det findes der tilsyneladende ingen headset.
Det burde da virke. Ellers er LG i hvert fald nogle grådige svin, hvis de kun har gjort det muligt at tilslutte LG hovedtelefoner. 
Back to Top
ZkiiFreak View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ZkiiFreak Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-December-2019 at 19:25
På et C8 har jeg forbundet et par 4 år gamle Sennheiser Urbanite XL Wireless uden problemer med Bluetooth, så jeg tænker ikke, de er grådige. ... 
Til OP: prøv evt at kigge i manualen til dit headset - kan være, de kun kan være forbundet til een enhed ad gangen... Ikke at jeg har hørt om dét før, men man ved aldrig. 
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-December-2019 at 22:36
Når du skal forbinde, så slå bluetooth fra på alle dine andre enheder. I hvert fald de, der har været forbundet dine hovedtelefoner før. Det kan måske hjælpe med at hovedtelefonerne ikke prøver at forbinde til en af dem i stedet.
Back to Top
DanishBacon View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DanishBacon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-December-2019 at 07:05
Originally posted by ZkiiFreak ZkiiFreak wrote:

På et C8 har jeg forbundet et par 4 år gamle Sennheiser Urbanite XL Wireless uden problemer med Bluetooth, så jeg tænker ikke, de er grådige. ... 
Til OP: prøv evt at kigge i manualen til dit headset - kan være, de kun kan være forbundet til een enhed ad gangen... Ikke at jeg har hørt om dét før, men man ved aldrig. 

Virkede det ok, eller var f.eks. forsinkelse på lyden?
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Back to Top
ZkiiFreak View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ZkiiFreak Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-December-2019 at 07:45
Originally posted by DanishBacon DanishBacon wrote:

Originally posted by ZkiiFreak ZkiiFreak wrote:

Virkede det ok, eller var f.eks. forsinkelse på lyden?
Det virker fint. Ikke noget lag på YouTube musikvideoer i al fald. 😛 Bliver mest brugt fredag aften oven på en god Barolo 😉
Back to Top
johnny57 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote johnny57 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-December-2019 at 21:38
Har nu prøvet et andet headset, som heller ikke kan findes.
Med venlig Hilsen

Johnny
Back to Top
sokken View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote sokken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-December-2019 at 12:57
Kan de ikke have spærret for Headset ligesom Philips har gjort 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.