|
Beolab 4000 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Henrik Arndt ![]() Ny bruger ![]() Joined: 22-Februar-2020 Location: København Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22-Februar-2020 at 14:02 |
Jeg har netop købt to Beolab 4000 og en Blusound i2 node som jeg forgæves forsøger at få til at spille. Mellem højtalerne og I2 har jeg et adapter kabel som går fra Beolink ( DIN stik) og til to mini Jack. Det spiller bare ikke. Er der nogen som har et godt forslag
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 12-August-2006 Location: Brøndby,Denmark Status: Offline Points: 1218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du sat switchen på LINE?
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 05-Marts-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 8212 |
Hej Henrik Arndt Fra Bluesound 2i - Analog OUT R & L trækker du et RCA kabel til hver ![]() Edited by Peter Pan - 22-Februar-2020 at 15:22 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Henrik Arndt ![]() Ny bruger ![]() Joined: 22-Februar-2020 Location: København Status: Offline Points: 3 |
tusinde tak. Det virker nu
![]() |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 05-Marts-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 8212 |
Det er super.
Havde dine BeoLab 4000 været Mk. II skal dette med også. ![]() Så ved du det hvis du en dag opdaterer.
![]() |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |