|
Ugly ugle |
Post Reply ![]() |
Author | |
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 07-Juli-2017 Status: Offline Points: 1130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10-Juni-2020 at 06:18 |
![]() ![]() Frank
Edited by Frank13 - 10-Juni-2020 at 06:18 |
|
![]() |
|
TiXe ![]() Super bruger ![]() Joined: 21-Juli-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fuglene vil teste den konstant og til sidst vil de finde ud af at den er fake. De virker ok hvis man flytter den jævnligt rundt omkring. Det plejer også tit at stå i "instrukserne"
Der er dog nogle fugle som den ikke virker på. Fx tiltrækkes krager af dem :)
|
|
![]() |
|
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 07-Juli-2017 Status: Offline Points: 1130 |
Satte den op i søndags og den har ikke haft nogen effekt, så den eneste flytning den kommer til at opleve, er når jeg hiver den ned i eftermiddag 🙂 Frank
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Juni-2018 Location: Vejle Status: Offline Points: 5084 |
Har selv prøvet alverdens skræmmemidler for at slippe for overskidning af min bil. Fuglene vænner sig desværre til ALT. Det eneste de har respekt for er skydevåben, så jeg affyrer af og til en hundeprop pistol, det virker
![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 19-Juni-2007 Location: Greve Status: Offline Points: 6286 |
Hej
Jeg læste på et tidspunkt , at nogen havde lagt et gammelt luftgevær op på deres skur , det holdt alle fugle væk....Ved ikke om det er en "and" , men det skulle ikke undre mig at det passede. MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Skal der våben i haven, så skal det da være sådan her, så er både fugle og ubudne gæster væk med det vums 😂😂 Frank ![]() Edited by Frank13 - 10-Juni-2020 at 20:45 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4947 |
Fugle er ret intelligente, så det er meget muligt at luftgeværet virker.
Men det kræver jo at de har haft stiftet bekendtskab med et gevær før. Jeg ville bare vælge at lægge net over jordbærene. Edited by Cyberguyen - 10-Juni-2020 at 23:35 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2011 Location: Vejle Status: Offline Points: 4283 |
satte en op ved ungerens gyngestativ... resultat.. fuglene sidder ved siden af og skider stadig på gyngerne....
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Juni-2018 Location: Vejle Status: Offline Points: 5084 |
Kragefuglene er intelligente. Bare jeg viser mig med hundeprop pistolen, stikker de af med det samme. De glemmer ikke det skarpe knald, måske fordi jægerne med mellemrum tynder ud i bestanden.
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-August-2017 Location: San Junipero Status: Offline Points: 986 |
Frem med luftgeværet og pløk en fugl. Lad den så ligge hvor den døde til skræk og advarsel.
Lyder åndsvagt, men det er meget effektivt overfor krager/skader.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |