|
Hbb TV på Samsung (igen) |
Post Reply ![]() |
Author | |
jbl ![]() Super bruger ![]() Joined: 08-November-2013 Location: København Status: Offline Points: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03-August-2020 at 21:47 |
Jeg har et Samsung TV der er af ældre dato, så jeg er nødt til at anvende hbb versionen på DR2.
I dag fejler den dog når jeg forsøger at afspille et program. “Undefined” står der bare. Hvordan kører hbb på DR2 i dag, for de af jer der også kører på den gamle version?
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Juni-2018 Location: Vejle Status: Offline Points: 5072 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kører uden problemer.
|
|
![]() |
|
jbl ![]() Super bruger ![]() Joined: 08-November-2013 Location: København Status: Offline Points: 262 |
Øv. For mig altså... :)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Når et "Smart" TV ikke længere er Smart, så køber men en Medieboks eller et nyt TV, og de er heller ikke så smarte i forhold til en ATV, Shield TV eller Mi boks.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det er sjovt du siger det, for jeg købte faktisk en Mi Box S i går. Gad ikke at rode med den slags længere.
Edited by jbl - 06-August-2020 at 09:20 |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Juni-2018 Location: Vejle Status: Offline Points: 5072 |
Det gør det så ikke lige nu. Men det skyldes wifi problemer, så har en nyt modem på vej.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |