recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  New Posts New Posts RSS Feed - Android auto
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Android auto

Post Reply Post Reply Page  123 6>
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nielsen1967 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Android auto
    Posted: 01-August-2019 at 21:54
Hej hvordan får man det på min telefon 📱? Har en huawei p20 pro.. Og den skal virke til en kadjar.. På forhånd tak 😃 
Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-August-2019 at 23:27

Musiktjenesten skal være klar til Android Auto.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
JørgenT View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JørgenT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-August-2019 at 07:27
Originally posted by Nielsen1967 Nielsen1967 wrote:

Hej hvordan får man det på min telefon 📱? Har en huawei p20 pro.. Og den skal virke til en kadjar.. På forhånd tak 😃 
Er ikke klar endnu i Danmark (Norden) - lidt info:

Jeg har søgt på nettet og fået installeret på OneplusOne med nogle krumspring, til brug i Suzuki Swift (2018 model)
EDIT: Det var vist denne vejledning jeg brugte:
Og skulle finde den rigtige udgave der passede til min tlf. Wink

Et alternativ kunne måske være at køre til Tyskland og installere fra Google Play Store, det vil jeg prøve senere på måneden. Wink

Edited by JørgenT - 02-August-2019 at 09:18
Mvh. JørgenT
Back to Top
zaboom View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zaboom Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-August-2019 at 08:52
Du kan hente en apk på apkmirror, der fungerer på din telefon - https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
Back to Top
PerW View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PerW Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-August-2019 at 10:06
Du skal hente arm64-v8a  versionen:

https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-4-5-5928-release/android-auto-google-maps-media-messaging-4-5-592854-release-android-apk-download/

Herefter inst. den manuelt. Og så løbende holde øje med om der kommer opdateringer, da den ikke vil blive opdateret via Play.

Inde i appen kan du slå til at du vil have den nye brugergrændseflade.
Back to Top
spawn View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote spawn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-August-2019 at 12:53
hvor i appen slår man til at man vil have den nye grænseflade - det kan jeg ikke finde ? 
Back to Top
DanielPT View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DanielPT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-August-2019 at 12:28
Hej Spawn. Det skal være i indstillinger. Men det kommer løbende.

Jeg har endnu ikke fået det på Oneplus 6 men min kones Oneplus 5T har fået.

/Daniel
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Back to Top
PerW View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PerW Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2019 at 07:56
Jeg stoppede app'en og slettede alle data (Ryd data & Ryd Cache). Afinst. appen og inst. den igen. 

Herefter kunne jeg vælge nyt layout i Indstillinger
Back to Top
Kandersen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kandersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2019 at 11:22
Originally posted by Nielsen1967 Nielsen1967 wrote:

Jeg bruger selv en Samsung Galaxy S7 i vores Kadjar. Det fungere fint, og har fungeret i flere år. Men det nye Android Auto display har jeg endnu ikke fået, selvom jeg opdatere appén jævnligt fra APKmirror. Jeg kan ikke helt gennemskue hvem der får muligheden for det nye display og hvem der ikke gør. Det virker som om det er rent tilfælde. 
Back to Top
spawn View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote spawn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2019 at 13:05
jeg fik det til at virke både på min Oneplus 6 og Oneplus 7 pro. 

Man skal hente den seneste opdatering fra APK mirror 

installer, og herefter er det vigtigt at man går ind i telefonens indstillinger, under App listen, vælger Android Auto, vælger lagerplads, klik på ryd cache og ryd lagerplads. Start derefter Android Auto der starter som første gang med at skulle konfigurere rettigheder, sig ja til alt. Tilsidst går man så ind under indstillinger i selve Android Auto appen og i toppen vil der nu være en valgmulighed "prøv den nye Android Auto" som man kan aktivere. Så får man det nye interface (kun på bilens display, ikke på selve telefonen) 

PS: muligheden var der ikke før jeg havde slettet både cache og lagerplads selvom jeg forinden havde opdateret til nyeste apk. 

Edited by spawn - 05-August-2019 at 13:07
Back to Top
Kandersen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kandersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2019 at 13:17
Originally posted by spawn spawn wrote:

PS: muligheden var der ikke før jeg havde slettet både cache og lagerplads selvom jeg forinden havde opdateret til nyeste apk. 

Har gjort og prøvet alt, slettet cache og data, afinstalleret og geninstalleret app. Men punktet "prøv det nye Android Auto" kommer ikke frem i indstillinger. 
Jeg tror simpelthen bare der er "forskel på folk" i Googles verden Smile

EDIT. Det er i øvrig pi*** irriterende når Google gør det her. Det er det samme med Google Assistant og Google Home.. Pludselig er der folk der har funktioner,  som andre ikke har.. Tror bare man må leve med det. 

Edited by Kandersen - 05-August-2019 at 13:19
Back to Top
spawn View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote spawn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2019 at 13:32
øv, ja det var da godt nok irriterende :-/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.