recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Generelle emner > Film og udsendelser
  New Posts New Posts RSS Feed - Fundet! Hvad hedder sci-fi serien/filmen?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Fundet! Hvad hedder sci-fi serien/filmen?

Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Brixen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Fundet! Hvad hedder sci-fi serien/filmen?
    Posted: 22-November-2020 at 11:24

Er der en der kender den her?

Beskrivelse rettet.

Det er en nyere film/kort serie, hvor en forretningsmand sender en privat raket til Mars for at lede efter noget, man har set i kikkert fra Jorden.

Så vidt jeg husker starter den med at man ser et laboratorium hvor forretningsmanden får lavet en android erstatning af hans afdøde datter.

Besætningen betår bl.a. af hans datter og de finder en hule/bygning, som senere viser sig at have en portal til en anden verden.

En eller flere bliver efterladt på Mars, og resten rejser tilbage til Jorden.

En af de kvindelige hovedpersoner befinder sig senere i en landsby på en planet, hvor de som et forsøg er dubleret. Altså så der er to landsbyer med de samme indbyggere. 

Et mandligt medlem af besætningen viser sig at være overlevende marsbo/alien/eller Gud.

Jeg har ledt på IMDB og Justwatch, men kan ikke finde den.

Edited by Brixen - 22-November-2020 at 15:09
Venlig hilsen
KB
Back to Top
Jever View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-November-2020 at 11:28
Måske denne film...

Back to Top
Cyberguyen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cyberguyen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-November-2020 at 11:29
Det siger mig absolut intet og jeg ser normalt alt rumrejse scifi som kan krybe og gå.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Back to Top
Brixen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Brixen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-November-2020 at 12:00
@Jever:
Det er ikke Prometheus.

@Cyberguyen:
Jeg ser også alt, har også set den her, men har glemt hvad den hedder. Og nu vil jeg gerne se den igen.

Lidt mere: 
En af de kvindelige hovedpersoner befinder sig senere i en landsby på en planet, hvor de som et forsøg er dubleret. Altså så der er to landsbyer med de samme indbyggere. 
Venlig hilsen
KB
Back to Top
Eeyore View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Eeyore Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-November-2020 at 12:05
Kunne det være denne serie? Jeg har ike set den selv endnu, men plottet lyder til at passe på en del af din beskrivelse.
Raised by Wolves (TV Series 2020– ) - IMDb

Edited by Eeyore - 22-November-2020 at 12:07
Back to Top
Brixen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Brixen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-November-2020 at 12:39
Originally posted by Eeyore Eeyore wrote:

Kunne det være denne serie? Jeg har ike set den selv endnu, men plottet lyder til at passe på en del af din beskrivelse.
Raised by Wolves (TV Series 2020– ) - IMDb

Nej desværre heller ikke den.
Venlig hilsen
KB
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-November-2020 at 13:19
Kunne det være Stargate?
Back to Top
Brixen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Brixen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-November-2020 at 13:24
Originally posted by Munch Munch wrote:

Kunne det være Stargate?

Desværre. 

Venlig hilsen
KB
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-November-2020 at 13:32
Og det er ikke en af Abe filmene, abernes planet, der er lavet et utal af dem.
Back to Top
Brixen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Brixen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-November-2020 at 13:37
Originally posted by Munch Munch wrote:

Og det er ikke en af Abe filmene, abernes planet, der er lavet et utal af dem.

Heller ikke. 
Jeg husker noget mere og opdaterer beskrivelsen.
Venlig hilsen
KB
Back to Top
Brixen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Brixen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-November-2020 at 13:37
Det er en nyere film/kort serie, hvor en forretningsmand sender en privat raket til Mars for at lede efter noget, man har set i kikkert fra Jorden.

Så vidt jeg husker starter den med at man ser et laboratorium hvor forretningsmanden får lavet en android erstatning af hans afdøde datter.

Besætningen betår bl.a. af hans datter og de finder en hule/bygning, som senere viser sig at have en portal til en anden verden.

En eller flere bliver efterladt på Mars, og resten rejser tilbage til Jorden.

Et mandligt medlem af besætningen viser sig at være overlevende marsbo/alien/eller Gud.

Venlig hilsen
KB
Back to Top
Naiera View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Naiera Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-November-2020 at 13:42
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.