recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  New Posts New Posts RSS Feed - Family Link eller alternativ
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Family Link eller alternativ

Post Reply Post Reply
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote henriksen78 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Family Link eller alternativ
    Posted: 21-Januar-2021 at 11:06
hej

jeg søger nogle erfaringer med android Family Link
det lyder smart med at det som er muligt at styre hvis man lave en børne konto

er det muligt at bruge den almindelige Youtupe på en børne konto ?
eller er det kun youtupe kids som virker ?

Jeg søger den samme fuktionelitet begrænsning af skærmtid, styre hvilke apps der kan bruges, kontrol med google play.  dog skal der være adgang til almindelig youtupe

håber der nogle der kan hjælpe
Back to Top
T-Duck View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote T-Duck Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Januar-2021 at 12:22
Ja youtube er spærret til de fylder 13 år.
Men man kan gå uden om, hvis man bruger browser versionen i en anden browser,
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Back to Top
henriksen78 View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote henriksen78 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Januar-2021 at 12:58
tak for svar

browser youtupe er ikke et brugbart alternativ desværre, da min søn er autist og har brug for at det bare er en knap der skal trykkes på
Back to Top
T-Duck View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote T-Duck Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Januar-2021 at 13:22
Originally posted by henriksen78 henriksen78 wrote:

tak for svar

browser youtupe er ikke et brugbart alternativ desværre, da min søn er autist og har brug for at det bare er en knap der skal trykkes på

der er denne guide https://paradacreativa.es/en/how-to-install-youtube-with-family-link/ men den kan jeg ikke få til er virke
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.