recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Brugergrupper > Bruger til bruger
  New Posts New Posts RSS Feed - Erfaringer med Powers returpolitik
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Erfaringer med Powers returpolitik

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
hunt View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 25-April-2007
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hunt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Erfaringer med Powers returpolitik
    Posted: 27-Januar-2021 at 14:14
Hej

Er der nogle her i forummet, der har gjort sig erfaringer med Powers returpolitik i forhold til f.eks. Bilka og Elgiganten?

Jeg overvejer at købe ny iPhone, men da mit mobilselskab (telia) vil lade min services stige med ca. 740kr. om året, hvis jeg køber igennem dem, overvejer jeg at købe hos f.eks. power, der har iPhone 12 128gb til 7000 kr. Telia tager 6300kr. inkl mobilrabat.

Jeg ville helst købe igennem Bilka, da jeg har oplevet meget god returpolitik, og knap så god i Elgiganten. Jeg har aldrig købt noget i Power til mig selv. 

Der er dog flere ting at tænke over. Igennem telia har jeg hbo nordic til 50 kr. om måneden, denne er den ene service, som telia gerne vil lade stige til 79kr. om måneden. Men i forbindelse med at HBO max sandsynligvis erstatter nordic til efteråret, sker det måske alligevel. Hvem ved? 

Den anden tjeneste, jeg har er spotify. 

Jeg har klaget, men de er vist hverken til at hugge eller stikke i. What to do?

Det var vist mere end det ene simple spørgsmål, dog ved jeg at recorderes forum kan klare lidt af hvert! :-D

Mvh Peter


Back to Top
PerW View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 20-Marts-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 4118
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PerW Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Januar-2021 at 14:31
Jeg mener at hvis du bryder pakken hos Power, så ryger også din returret, hvis du køber i fysisk butik. Så danne er det med alle telefoner,apple watch, gps og lign. 

Jeg mener heller ikke Bilka længer har returret, hvis du køber i fysisk butikj og åbner pakken.
Back to Top
hunt View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 25-April-2007
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hunt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Januar-2021 at 14:38
Tak for svar.

Måske var det heller ikke returret, jeg gjorde brug af dengang, jeg på samme dag først fik byttet én telefon, og de så tog den, jeg fik den byttet til, retur, da der var temmelig grel backlight bleeding på. Men tilfreds det var jeg. 

Det er måske mere sådan nogle situationer, jeg mener.
Back to Top
csell View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 16-Juni-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 4755
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote csell Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Januar-2021 at 14:45
Hej.

Kan det ikke løses ved at bestille den på nettet, og få den leveret?

Så er der vel 14 dages Returret på de fleste varer.

Hilsen Carsten.
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 23-Juni-2018
Location: Vejle
Status: Offline
Points: 5079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Januar-2021 at 14:58
Der er vel tale om RMA hvis der er fejl på skærm? Det tar ca 14 dg for Apple værkstedet at beslutte du skal ha en bytter. Uanset om Apple købes i butik eller på nettet, er retur ikke muligt så snart folien er brudt.
Back to Top
hunt View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 25-April-2007
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hunt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Januar-2021 at 15:03
Endnu engang tak for svar! Men jeg kan godt se, at jeg har formuleret mig dumt. I skal måske ikke hænge jer sig meget i produktet. Embarrassed

Det er mere, hvor krakilske de forskellige kæder er?


Back to Top
PerW View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 20-Marts-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 4118
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PerW Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Januar-2021 at 15:59
Du bliver jo nødt til at fortælle, hvad det er for et produkt og i hvilken sammenhæng.

Jeg har ikke haft problemer med at returnerer TV i hverken elgiganten eller Power. 

Men kommer jeg med en mobil og der står på kassen der ikke er returret, hvis jeg bryder plomberingen, så er der ingen af stederne der bare lige gør. 
Back to Top
hunt View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 25-April-2007
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hunt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Januar-2021 at 16:13
Det er så ikke min oplevelse i Bilka, der har de altid byttet med et smil, også selvom det var en telefon fra øverste hylde.

Til gengæld har jeg i Elgiganten oplevet svingende service, f.eks. med en surround-forstærker.


Edited by hunt - 27-Januar-2021 at 16:14
Back to Top
sokken View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 28-Februar-2005
Status: Offline
Points: 654
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote sokken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Januar-2021 at 18:10
er computer og mobiler ikke fritaget for returret? 
Back to Top
madsklit View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 07-September-2010
Status: Offline
Points: 140
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote madsklit Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Januar-2021 at 22:07
jeg havde en MacBook Air, der var gået i stykker, den blev dømt væskeskadet i toichpaden, tænkte det var da noget alle bare kunne sige, 
Men fik sku et billede med af skaden på mail fra service centeret hos Bilka ,det synes jeg var fint, så man selv lige kunne konstantere, den var god nok.
Men takkede pænt nej tak til tilbuddet på 3000kr var det vist for at det blev fixet,
Ifixit blev det til istedet 😊
Back to Top
RuneH View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 06-Februar-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1759
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote RuneH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Januar-2021 at 08:26
Jeg har kun dårlige oplevelser med Power - altså såen, virkelig på vippen til at hade dem rigtig meget. Så elendig service. Det virker også som om dem der arbejder der ikke orker det længere. Ingen orker Power.. Det bare ren og skær elendighed.. 

I Elgiganten har jeg altid fået god service. 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Back to Top
Kasper_J View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 30-Marts-2007
Status: Offline
Points: 2822
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kasper_J Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Januar-2021 at 18:04
Originally posted by sokken sokken wrote:

er computer og mobiler ikke fritaget for returret? 


Ikke hvis du køber den over nettet, her er der altid 14 dages returret med mindre det er en vare produceret specifikt til dig (f.eks. en skræddersyet skjorte), eller hvis du f.eks. køber et stykke software og åbner æsken (du må derimod godt tænde din nyindkøbte PC og prøve den, da den kan bringes tilbage til fabriksindstillingerne).
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.