recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  New Posts New Posts RSS Feed - Bluetooth-knap
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Bluetooth-knap

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mstaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Bluetooth-knap
    Posted: 02-April-2021 at 18:25
Jeg har en VW Up!, der har Bluetooth og mulighed for opkald via dette. Jeg vil vildt gerne finde mig en simpel måde hvorpå jeg kan få mulighed for at bruge iOS Siri til styring af min iPhone, så min iPhone kan bruges til håndfri navigation samt hvad Siri i øvrigt giver mulighed for.
Min strategi er at finde en knap, der kan forbinde til min iPhone i bilen, som kan igangsætte Siri (og eventuelt også stå for basal håndtering af opkald, play/pause, osv.). Jeg ved, man kan bruge ‘Hej Siri’-funktionaliteten, men jeg tænker, det godt kan svigte lidt.

Mit bedste bud har indtil videre været Chubby Buttons (https://www.chubbybuttons.io/), som dog er lidt stor og dyr, og måske også kan mere end jeg egentlig behøver. Kender nogen til en anden tilsvarende løsning? Min tanke er, at jeg simplere dette holdes, jo lettere har det også ved at blive brugt.
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-April-2021 at 19:13
vælg i indstillinger under Siri og søgning: Tryk på sideknappen for Siri, eller vælg: Lyt efter “hej Siri”.
Back to Top
mstaal View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mstaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-April-2021 at 19:24
Hej Munch,

Jeg skrev, jeg ikke ville bruge ‘hej Siri’, og at jeg ønsker at bruge en Bluetooth-knap. :-)
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-April-2021 at 20:04
Ah sådan forstod jeg det. Du forbinder anlægget i bilen med bluetooth samtidig med at du sætter bluetooth til at søge på tlf, det står sikkert i manualen hvor du aktiverer bluetooth i bilen. Herefter fungerer håndfri med knapperne på rattet, og lyden kommer ud gennem bilens højttalere, og din tale blir opsnappet af en indbygget mic der sikkert sidder oppe ved kabinelyset i loftet.

Edited by Munch - 02-April-2021 at 20:06
Back to Top
mstaal View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mstaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-April-2021 at 20:06
Hej Munch,

Mit rat har ikke den slags knapper. Det er netop derfor jeg gerne vil have den Bluetooth-knap, jeg taler om.
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-April-2021 at 20:14
Har den slet ingen knapper, så skal du da netop bruge Siri.
Back to Top
longjohn2 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote longjohn2 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-April-2021 at 20:39
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-April-2021 at 22:14
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
mstaal View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mstaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-April-2021 at 22:34
Hej Klaus,

Har du prøvet den? Kan du anbefale den? :-)
Back to Top
mstaal View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mstaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-April-2021 at 22:35
Hej Longjohn,

Kan du anbefale den? :-)
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-April-2021 at 23:50
Originally posted by mstaal mstaal wrote:

Har du prøvet den? Kan du anbefale den? :-)

Nej, jeg trykker bare på Home knappen på mit telefon, hvis jeg vil bruge Siri.

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
PerW View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PerW Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-April-2021 at 10:48
sæt en holder i bilen og tryk på Home knappen.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.