|
Underlig besked på Facebook... |
Post Reply ![]() |
Author | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12-Juni-2021 at 21:13 |
Er der nogen andre, som er begyndt at få en underlig besked på Facebook? Se "skærmskud" - jeg mener ikke, at jeg skulle have misbrugt noget...
Og den er underlig, fordi jeg kan sagtens bevæge mig rundt i de grupper, jeg er medlem af, se andres profiler, gå på Messenger, og hva' har vi... At trykke på Genindlæs-knappen, hjælper selvfølgelig ikke. Skal bare trykke på Home-knappen i Facebooks menulinie. At søge på nettet efter fejlen, giver ingenting.
![]() Edited by mnielsen - 12-Juni-2021 at 21:27 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har jeg også fået i forrige uge, slettede Browser, Case og Cookies, så var det OK igen. Bruger Chromebook. Edited by Radiomanden - 13-Juni-2021 at 00:55 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takker for svar! ![]() Så er det altså IKKE mig, som har et misbrug!
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |