recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Smart TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Apple tv købe nu eller vente ?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Apple tv købe nu eller vente ?

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote stillersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Apple tv købe nu eller vente ?
    Posted: 04-Maj-2022 at 13:16
Apple tv, skal man købe 4K gen2 eller er der en nyere påvej?
Back to Top
Rasmus Larsen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rasmus Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Maj-2022 at 13:19
Rygtet går, at Apple arbejder på en kombination af Apple TV og lyd (HomePod), men det virker ikke som om, at det er tæt på.

Der findes også referencer til 120Hz support i tvOS kildekoden, så det må jo være en fremtid udgave.

Jeg tror dog ikke, at det sker i år. Det er et år siden, at Gen 2 blev lanceret.
Back to Top
stillersen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote stillersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Maj-2022 at 13:22
tak for lynhurtigt svar! Jeg render ud i mutanten og henter sådan en lille sag. Så håber jeg film er til overkommelige priser i leje samt nogle gode gratis serier Big smile
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rasmus Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Maj-2022 at 14:01
Der følger vist stadig en 1 års gratis prøveperiode på Apple TV+ med ved køb af Apple TV 4K, så det tæller da som gratis serier. Vilkår her: https://www.apple.com/dk/promo/pdf/DK_TV_Plus_Promo.pdf

Bl.a. Severance, Slow Horses og Ted Lasso kan anbefales.

Der medfølger også 3 måneders gratis Apple Arcade, så hvis du har en spil-controller liggende fra PlayStation eller Xbox, så kan den parres til Apple TV. Der er mange mobilspil, men også en håndfuld mere konsolagtige spil. Vilkår her: https://www.apple.com/dk/promo/pdf/DK_Arcade_Promo_TandCs.pdf

Sayonara, The Last Campfire, Creaks, Little Orpheus, Stela, Inmost og Sneaky Sasquatch kan anbefales.
Back to Top
Naiera View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Naiera Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Maj-2022 at 14:03
Så er det i hvert fald kun med ATV, at der følger et års + med, for det er tre måneder med alt andet i dag, så vidt jeg ved.
Back to Top
Jorgen View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Jorgen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Maj-2022 at 16:29
Det er også kun 3 mdr hvis man køber AppleTV - https://www.apple.com/dk/apple-tv-plus
Back to Top
Potter View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Potter Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Maj-2022 at 16:31
Originally posted by Naiera Naiera wrote:

Så er det i hvert fald kun med ATV, at der følger et års + med, for det er tre måneder med alt andet i dag, så vidt jeg ved.

Du har helt ret, det gælder på alle deres produkter hvor der tilbydes gratis Apple TV+.
Det blev ændret sidste år, mener det var fra 1 juli 2021 at man ændret fra 1 år til 3 måneder.

4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote stillersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Maj-2022 at 16:54
hej, de 3 måneder vil jeg gerne benytte, men jeg kan ikke se hvor jeg aktivere dem? Den siger 7 dage derefter xx om måneden 
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote stillersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Maj-2022 at 17:10
og er der noget i mener jeg skal gøre eller er MUST see Tongue
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rasmus Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Maj-2022 at 19:15
Du skal logge ind med dit Apple ID. Så burde tilbuddet om gratis periode komme frem til at indløse.

Jeg synes, at Severance er must see.
Back to Top
forzajuve View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote forzajuve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Maj-2022 at 22:37
see er et must see
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Back to Top
mbm1 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mbm1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Maj-2022 at 07:10
håber snart der kommer en ny kraftigere ATV.
Synes generelt den er for langsom til at starte osv, men det kan også være samspillet til TV/internet/apps etc.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.