|
Logitech Harmony 900 |
Post Reply ![]() |
Author | |
skalbjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 21-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30-Maj-2022 at 10:49 |
Min fjernbetjening harmony 900 er gået helt død, sort skærm, ingen reaktion med pc tilslutning.
Har prøvet batteri udskiftning, men ingen virkning. Hvordan får jeg liv i den igen?, eller er den til skrot? Håber der er nogen der kan hjælpe,tak
|
|
Skalbjerg
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
min 900 gør det nogle gange
og her hjælper det med at tage batteri ud er du sikker på at batteri virker ? De er jo ved at være gamle
|
|
![]() |
|
skalbjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 21-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 140 |
Tak for svaret.
Batteriet er helt nyt, ved ikke om der er strøm på, men den har ligget i opladeren et stykke tid, men ingen virkning, den tænder ikke, så jeg kan se den lader op.
Har lige købt logitech harnony one brugt, den ligner den jo meget. |
|
Skalbjerg
|
|
![]() |
|
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 19-Januar-2009 Location: Danmark Status: Offline Points: 410 |
Som jeg husker det er batterierne ens på 900 og One?
så prøv at bytte dem rundt ..... Bond ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |