recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Generelle emner > Tilbehør
  New Posts New Posts RSS Feed - Pioneer forstærker
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Pioneer forstærker

Post Reply Post Reply
Author
Ny bruger
Ny bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kira Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pioneer forstærker
    Posted: 30-Maj-2022 at 16:00
Min kæreste overvejer at sælge sin Pioneer VSX-922 reciever, men vi aner ikke hvad sådan en er værd. Vi har aldrig oplevet nogle problemer med den, så den virker som den skal, men den er selvfølgelig ikke ny længere. 
Er der nogen der har forstand på sådan en og kan fortælle os hvad den er værd? Smile
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Maj-2022 at 16:07
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Back to Top
ThomasP View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ThomasP Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Maj-2022 at 20:54
Jeg købte en VSX-924 for 700 kr. for nogle år siden. Men det kan jo godt være, at jeg bare gjorde et godt køb.
Back to Top
Kira View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kira Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Maj-2022 at 21:49
Ja det kan være. Jeg har ingen forstand på forstærkere LOL tak for dit svar. Så kan jeg nogenlunde regne ud hvor meget vi kan tage for vores Smile
Back to Top
Kira View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kira Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Maj-2022 at 21:50
Det var alligevel mere end jeg regnede med. Tak for dit svar Smile
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Maj-2022 at 22:12
Der findes en citér knap, det er svært at se hvem du svarer.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Back to Top
Kira View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kira Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Maj-2022 at 22:14
Originally posted by Munch Munch wrote:

Der findes en citér knap, det er svært at se hvem du svarer.
Tak. Det vidste jeg ikke Smile
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.