|
Hvordan bruger jeg YouSee Kortet |
Post Reply ![]() |
Author | |
xpress ![]() Bruger ![]() Joined: 09-Marts-2011 Status: Offline Points: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30-December-2022 at 13:32 |
hej jeg ville gerne se tv-kanal fra yousee på mit Samsung Q70AA 55 TV uden tv boks jeg kan godt see grundpakke men ville gerne se de kode kanal jeg har en Samsung CI adapter - 3709-001791 hvor jeg sætte kortlæsen fra yousee i hvor jeg så igen sætter selv YouSee Kort i skal man ind i nogel menu for at det til virke eller kan de 3 ting bare sætte om bag i tv og så virke det https://yousee.dk/hjaelp/artikler/hvordan-bruger-jeg-yousee-kortet https://www.av-cables.dk/ca-moduler/samsung-ci-adapter-3709-001791.html![]() |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Joined: 23-Januar-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 4662 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser rigtigt nok ud og det burde uden videre virke, når du har lavet kanalsøgning.
Men er det YouSee Play, som du har? For det virker ikke med kortlæser i TV-skærme. YouSee er gået i gang med at udfase muligheden for at bruge TV-skærmes DVB-C tunere.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
jeg har yousee bland selv 36 med en tvbox fra yousee det er kanal som dem her jeg ikke kan se tv2 zulu tv3+ tv2 fri tv2 sport skyshowtime
Edited by xpress - 30-December-2022 at 13:51 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Marts-2004 Location: 9530, DK Status: Offline Points: 5340 |
Hvis det kun er nogle af dem, kan det skyldes "utætte" antennekabler/stik, så der kommer indstråling fra andre radiotjenester på nogle af frekvenser.
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
jeg har lige for at vide de kort jeg har modtaget i dag første virke fra tirsdag d. 3 januar 2023. så jeg må vent lidt
|
|
![]() |
|
jeg prøve og for yousee tv-kort til og virke men for en besked ci+modul eller smart card ikke fundet tjek om det er isat korrekt jeg har prøve efter samsung ci adapter er sad i som det er yousee kort og modul er også ene som kan siger hvad det kan være som give fejl |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |