|
Hvilke brugte højtalere til køkken? |
Post Reply ![]() |
Author | |
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Juli-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17-Marts-2023 at 13:08 |
Hej Jeg mangler noget mere lyd i køkkenet, gerne mere perspektiv og dynamik. Men der skal samtidig være god lyd ved lav volumen. Nogen der har forslag til det? Jeg har i dag en Denon home højtalter i køkkenet. Den er ikke dårligere end tilsvarende Sonos. Den er fin lyd, også ved lavt niveau, med god "fylde" i lyden - tale er tydelig. Jeg har også en Denon receiver i stuen - og ham der byggede huset har trukket kabler fra stue til køkken (i loftet) Jeg overvejer: 1. Ekstra Denon Home 150 enhed. Kan godt lide de har også har Spotify Connect og blutooth. 2. Et par tilsvarende Sonos i stedet for - kan lettere tale sammen med et smart home via Homey Pro. 3. To brugte højtalere, der er god ved lav volumen. Jeg har et par B&W s685 i værkstedet. De har en fin lyd - men der skal skrues op og holdes afstand til dem. Så de virker ikke. Har også overvejet noget indbygget, men det er nok svært at finde brugt - og få fruen til at synes det er smart at bore huller i loftet. Det er nok også mest mig, der synes lyden skal opgraderes...
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19653 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brugt indbygning er ikke svært når du er på recordere.dk
Klaus
|
|
![]() |
|
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Juli-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takker men jeg ville netop gerne undgå disse - da beslutningsvejen dertil er lidt længere. Det er lettere at afprøve sit setup med to højtalere der kan placeres forskelligt.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |