recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  New Posts New Posts RSS Feed - Kopholder i bio stol fra jysk
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Kopholder i bio stol fra jysk

Post Reply Post Reply
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Berdel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Kopholder i bio stol fra jysk
    Posted: 10-Juni-2023 at 14:32
Hej

Vi er efterhånden en del der bruger Hovborg/Hoven/Colorado stolen fra jysk i vores hjemmebiografer. 

Er der nogen der har fundet en god løsning til at montere en kopholder i den?

Jeg overvejer at lave et hul med et kopbor i armlænet og lime sådan en her i men jeg vil lige høre om andre har erfaringer

Det kunne også være en mulighed at skrue sådan en i fronten af armlænet

Edited by Berdel - 10-Juni-2023 at 14:34
Back to Top
Ole_M View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ole_M Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Juli-2023 at 22:02
Jeg har monteret de nederste i nogle af mine (de bagerste), og kan ikke anbefale dem. Det er noget lort, og du risikerer drikkevarerne ryger ud når du kører skamlen ind og ud.
Ved ikke om de andre er brugbare. Tror det bliver noget hø at lave
Back to Top
Ole_M View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ole_M Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Juli-2023 at 22:05

Edited by Ole_M - 10-Juli-2023 at 22:06
Back to Top
Berdel View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Berdel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Juli-2023 at 01:15
Originally posted by Ole_M Ole_M wrote:

Jeg har monteret de nederste i nogle af mine (de bagerste), og kan ikke anbefale dem. Det er noget lort, og du risikerer drikkevarerne ryger ud når du kører skamlen ind og ud.
Ved ikke om de andre er brugbare. Tror det bliver noget hø at lave

Tak for det Ole - ja, du har nok ret. Er bare så træt af at der ikke er mulighed for at have styr på drikkevarerne i de stole
Back to Top
thesos View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote thesos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-September-2023 at 11:24
Nu er det ved at være nogen år siden jeg byggede min daværende bio. Men dengang brugte jeg disse her på Colorado stolene og synes nu de virkede okay efter hensigten. Man skal bare ikke gå ind i dem mens de er udslåede, for så knækker de :-)

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.