|
Sony tv - samba interactive |
Post Reply ![]() |
Author | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 17-Juni-2007 Location: Jyllinge Status: Offline Points: 6500 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01-Oktober-2023 at 19:20 |
Hejsa har et Sony tv - hvor der hver 2/3 gang jeg tænder tv’et dukker en meddelelse om samba interactive frem. Jeg prøver st fjerne det - men det kommer igen.
Nogen der har et råd. Tror tv’et er Sony 85hxf8596 Jeg bruger Apple tv til alt igennem en soundbar - men ville gerne fjerne det samba tv for good
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Marts-2004 Location: 9530, DK Status: Offline Points: 5340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hurtige Googling fandt info, der er punkt om disabling:
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 17-Juni-2007 Location: Jyllinge Status: Offline Points: 6500 |
ja det fandt jeg også. Men den bliver ved med det.
Tak for det må prøve at disable igen igen
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Juni-2018 Location: Vejle Status: Offline Points: 5072 |
.
Edited by Munch - 01-Oktober-2023 at 19:55 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19651 |
Er fjernsynet forbundet til internet? Klaus
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |