recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  New Posts New Posts RSS Feed - Beolab 3500 med moderne tv
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Beolab 3500 med moderne tv

Post Reply Post Reply
Author
Ny bruger
Ny bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote durafour14 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Beolab 3500 med moderne tv
    Posted: 31-Januar-2024 at 19:53
Hej jeg har arvet en beolab 3500 af min mormor som jeg gerne ville bruge som soundbar til mit samsung fjernsyn fra 2023 som kun har optisk kabel og bluetooth som muligheder for lyd, nogle der kan hjælpe mig med at finde rundt i hvordan man kan få optisk til masterlink hvid verhovedet muligt.
Hilsen Durafour14
Back to Top
JørgenT View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JørgenT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Februar-2024 at 09:12
Originally posted by durafour14 durafour14 wrote:

Hej jeg har arvet en beolab 3500 af min mormor som jeg gerne ville bruge som soundbar til mit samsung fjernsyn fra 2023 som kun har optisk kabel og bluetooth som muligheder for lyd, nogle der kan hjælpe mig med at finde rundt i hvordan man kan få optisk til masterlink hvid verhovedet muligt.
Hilsen Durafour14
Jeg har aldrig brugt B&O med Masterlink, men er vist muligt, om end noget dyrt? Confused
Fra optisk til analog (ikke dyrt), et eksempel:
Men videre til masterlink (der findes muligvis andet i billigere udgave):

Ellers prøv at læse i Peter Pan's tråde. Han var ekspert, men er her ikke mere:

Mvh. JørgenT
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.