|
Connecte en Argon HA1 |
Post Reply ![]() |
Author | |
pixeldk ![]() Ny bruger ![]() Joined: 26-December-2014 Location: Danmark Status: Offline Points: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16-December-2017 at 20:45 |
Hejsa
Har købt en HA1 brugt jeg fandt billigt på DBA, men har ikke kunne finde ud af om den kan tilsluttes mit system. Har en Denon AVR-1713 receiver, som har følgende tilslutningsmuligheder: ![]() Min argon HA1 har to phono udgange som vist her: ![]() Er det korrekt forstået at jeg skal have en zone udgang som kun de aller dyreste receivere har i dag før jeg kan bruge den? Eller kan jeg gøre noget for at teste den? Har prøvet at connecte den til CBL eller DVD udgangene, men intet lyd registreres i headsettet. Skal jeg bare få solgt den igen?
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Joined: 18-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er ingen udgang bagpå kun “in”. Prøv at undersøge om phono udgangen på fronten evt kan bruges.
|
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 26-April-2012 Location: kbh Status: Offline Points: 455 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det er godt nok mange år siden......men man skal blot have en tape out på receiveren/forstærkeren, for at tilslutte HA1.....kan se der aldrig er svaret på dette spørgsmål....🙃🙂🙃
|
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |