|
Sikkerhedskopiere iPhone iPad til Macbook Pro? |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Juni-2018 Location: Vejle Status: Offline Points: 5072 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23-September-2024 at 12:12 |
Jeg er klar over at iTunes ikke findes mere. Så hvordan er det lige man sikkerhedskopierer sine devices til min Macbook Pro?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Joined: 04-Januar-2018 Status: Offline Points: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Via iCloud.
Edited by Flippo - 23-September-2024 at 12:17 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-Februar-2006 Location: Danmark Status: Offline Points: 8665 |
Det gør du i Finder. Når en enhed er tilsluttet, dukker den op i venstre side af et Finder-vindue, og klikker du på enheden, vil du se et interface identisk med det, der var i iTunes.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Juni-2018 Location: Vejle Status: Offline Points: 5072 |
Nix det er kluden jeg vil undgå at betale til
![]() |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Ja det mener jeg også skal virke. Så da den ber om en opdatering, hvor den desværre meldte fejl, da jeg trykkede installer, så er det der virker. Jeg må se at få den opdatering til at lykkes. Tak for hjælpen
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det lykkedes at opdatere og iPhonen er sikkerhedskopieret, men iPadden blir ikke registreret. Så hvordan sikkerhedskopierer jeg denne?
|
|
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7188 |
log in med apple id
|
|
![]() |
|
Okay, men hvor henne?
|
|
|
|
![]() |
|
archfrog ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 16-Marts-2022 Location: Hjørring Status: Offline Points: 113 |
På alle involverede enheder - dvs. både iPad og Macbook Pro.
|
|
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|
![]() |
|
Okay! Tak for hjælpen
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hvor finder jeg log in på iPad?
|
|
|
|
![]() |
|
archfrog ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 16-Marts-2022 Location: Hjørring Status: Offline Points: 113 |
Jeg har ikke en iPad længere, men jeg mener at du går ind under "Indstillinger" og så trykker du på "Apple konto". Evt. skal du lige trykke på dit navn før du vælger "Apple konto".
Den her side kan måske hjælpe dig: https://support.apple.com/da-dk/111001 "Indstillinger" er vist et stort tandhjul på din forside af iPad'en.
|
|
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |