recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  New Posts New Posts RSS Feed - mobil som wifi-hotspot
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

mobil som wifi-hotspot

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote forzajuve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: mobil som wifi-hotspot
    Posted: 26-September-2024 at 08:32
Hejsa,

sidder med en computer der forbinder langt bedre til min iphones internetdeling end så meget andet..

telefonen er forbundet til en wifi forbindelse, og internet deler så fra tlf til pc..

spørgsmålet er så om jeg bruger mobilens data eller wifi delen ?

skulle gerne downloade 500MB og vil helst ikke bruge telefonens mobildata til det - nogen der ved noget omkring det ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Back to Top
csell View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote csell Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-September-2024 at 09:58
Hej.

Den bruger mobilens data.

Hilsen Carsten.
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-September-2024 at 10:20
Originally posted by csell csell wrote:

Hej.

Den bruger mobilens data.

Hilsen Carsten.
“”Tlf er forbundet til en wifi forbindelse””

Det må da betyde at tlf trækker data via hjemme netværket.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Back to Top
lunddal View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lunddal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-September-2024 at 12:12
Internetdeling bruger mobilens data. Det er det, funktionen er lavet til.
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-September-2024 at 12:26
Originally posted by lunddal lunddal wrote:

Ja men er det over mobil nettet eller wifi via internettet? Kan tlf ikke selv mærke der er et hjemme netværk? Jeg har f.eks. slået min tlf til wifi call pga dårlig mobil net dækning.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Back to Top
JørgenT View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JørgenT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-September-2024 at 13:03
Originally posted by forzajuve forzajuve wrote:

Hejsa,

sidder med en computer der forbinder langt bedre til min iphones internetdeling end så meget andet..

telefonen er forbundet til en wifi forbindelse, og internet deler så fra tlf til pc..

spørgsmålet er så om jeg bruger mobilens data eller wifi delen ?

skulle gerne downloade 500MB og vil helst ikke bruge telefonens mobildata til det - nogen der ved noget omkring det ?
Du kan jo prøve at slå tlf mobildate fra, og se hvad der så kommer igennem? Smile
Mvh. JørgenT
Back to Top
Flippo View Drop Down
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flippo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-September-2024 at 13:11
Originally posted by Munch Munch wrote:

Ja men er det over mobil nettet eller wifi via internettet? Kan tlf ikke selv mærke der er et hjemme netværk? Jeg har f.eks. slået min tlf til wifi call pga dårlig mobil net dækning.

En mobil kan ikke være på WiFI, mens du laver WiFi-deling. LOLLOL
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-September-2024 at 13:53
Originally posted by Flippo Flippo wrote:

En mobil kan ikke være på WiFI, mens du laver WiFi-deling. LOLLOL
Det er sq da for dårligt man ikke kan det TongueLOL
Back to Top
lunddal View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lunddal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-September-2024 at 14:56

Ja men er det over mobil nettet eller wifi via internettet?

Mobildata.
Back to Top
kaizer View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kaizer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-September-2024 at 15:55
500 MB data er ikke så meget. De fleste har vel en del data med i deres abonnement alligevel.
Back to Top
forzajuve View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote forzajuve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-September-2024 at 16:20
jeg har 30 gb

Det var mere bare princippet 
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Back to Top
kaizer View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kaizer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-September-2024 at 17:05
Originally posted by forzajuve forzajuve wrote:

jeg har 30 gb

Det var mere bare princippet 

Ok. Hvis du har data nok, kan du bare hente de 500 MB. Man kan som regel se på sin konto hvor meget man har brugt.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.