|
Defekt PS5 controller garanti hos Føtex? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Joined: 19-Marts-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 459 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04-Oktober-2024 at 18:08 |
Hej
Jeg købte i Juni end PS5 slim disk version ved Føtex. Nu har controlleren fået stick shift og larmer nogle gange ved brug af de haptiske skulderknapper. Føtex tilbyder at repare den, men kan jeg ikke kræve en ny? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej du kan ikke kræve ny
|
|
![]() |
|
S.K ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 03-Januar-2015 Status: Offline Points: 65 |
Nej, det kan du ikke.
|
|
Mvh. Søren
|
|
![]() |
|
mrdoc22 ![]() Bruger ![]() Joined: 12-December-2018 Status: Offline Points: 106 |
Har du prøvet disse fix i denne video?
|
|
![]() |
|
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Joined: 19-Marts-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 459 |
Tak.
Vil prøve det i videoen. Har allerede prøvet det første trin, kan jeg se.
Edited by Raskolnikov - 05-Oktober-2024 at 05:14 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: Hillerød, DK Status: Offline Points: 6062 |
Købeloven siger at sælger altid har lov til at reparere. Kan de dog ikke det, så har du selvfølgelig ret til en ny.
|
|
![]() |
|
mrdoc22 ![]() Bruger ![]() Joined: 12-December-2018 Status: Offline Points: 106 |
Ja, de har op til 2-3 forsøg til at reparere det inden for rimelig tid.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |