recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Chromecast Audio alternativ til aktive højttalere
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Chromecast Audio alternativ til aktive højttalere

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ClausBP Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Chromecast Audio alternativ til aktive højttalere
    Posted: 05-November-2024 at 10:33
Hej!

Jeg ønsker at bruge Chromecast til et sæt aktive højttalere.

I "gamle" dag ville det være en "no brainer" med geniale Google Chromecast Audio.

Hvad bruger I i dag?

Har nogen f.eks. erfaring med HiFi Klubbens Argon Audio Solo til 1499 Kr.?

Venlig hilsen
Claus
Back to Top
T-Duck View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote T-Duck Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-November-2024 at 11:54
Du kan roligt købe en solo. På trods jeg selv kører rent heos nu. Så har jeg stadig min solo, som stadig bruges af og til det hvor vi ikke har heos
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Back to Top
ClausBP View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ClausBP Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-November-2024 at 12:17
Tak for svar!
Back to Top
spoxy View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote spoxy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-November-2024 at 13:58
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Back to Top
Damme View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Damme Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-November-2024 at 16:20
Du kunne også kigge i retning af Wiim's produkter f. eks. https://tapeconnection.dk/shop/38-streamer--netvaerksafspiller/12698-wiim-pro-plus/
Back to Top
JørgenT View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JørgenT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-November-2024 at 17:54
Originally posted by ClausBP ClausBP wrote:

Hej!

I "gamle" dag ville det være en "no brainer" med geniale Google Chromecast Audio.
Har du allerede noget Chromecast? Ellers en af de ældre modeller med med en audio extractor
må også kunne klare det.
Der findes mange forskellige, et eksempel (som jeg ikke kender Wink )

P.S: Det må ikke være en HDMI ARC extractor. Smile
Mvh. JørgenT
Back to Top
gasolin View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gasolin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-November-2024 at 22:39
Hvad med bluetooth ?

Back to Top
spoxy View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote spoxy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-November-2024 at 22:58
Jeg forstår ikke, at der kommer alle mulige forslag, når jeg allerede har henvist til købsmuligheder af Chromecast Audio.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Back to Top
ClausBP View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ClausBP Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-November-2024 at 05:04
Tak - det er jo absolut en mulighed.
Back to Top
ClausBP View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ClausBP Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-November-2024 at 05:07
Back to Top
ClausBP View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ClausBP Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-November-2024 at 05:09
Originally posted by gasolin gasolin wrote:

Hvad med bluetooth ?

Jeg er ikke tilhænger af bluetooth i denne sammenhæng, da højttalerne skal være en del af mit Chromecast miljø med grupper o.s.v.
Back to Top
ClausBP View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ClausBP Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-November-2024 at 05:12
Originally posted by JørgenT JørgenT wrote:

Originally posted by ClausBP ClausBP wrote:

Hej!

Har du allerede noget Chromecast? Ellers en af de ældre modeller med med en audio extractor
må også kunne klare det.
Der findes mange forskellige, et eksempel (som jeg ikke kender Wink )

P.S: Det må ikke være en HDMI ARC extractor. Smile

Tak for forslag - men så ville jeg nok hellere købe en brugt Chromecast Audio.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.