|
manglende meddelse om nye mails |
Post Reply ![]() |
Author | |
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Joined: 11-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06-Januar-2025 at 08:27 |
Efter jag har skiftet til windows 11 får jeg ingen meddelser om indkomne mail nede i proceslinien.
Jeg bruger Thunderbird mail I indstillingerne for meddelser er Thunderbird slået til, men der kommer ingen meddelser i proceslinien når der er kommet mail Hvorfor får jeg ikke disse meddelser, jeg kan ikke overskue hvor i opsætningen det går galt. Så hjælp mig med at løse problemet På forhånd TAK Edited by Benny From - 06-Januar-2025 at 08:36 |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Joined: 11-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det viser sig tilsyneladende, at det er monopol virksomheden Microsoft som blokerer for denne mulighed, og det åbentbart kun er Deres eget bras, som viser nye mail på proceslinien.
Ok, så langt og godt, men jeg er bare træt af at modtage reklamer i gratis udgaven af Outlook, nægter simpelt hen at betale dem for at slippe for reklamerne
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19651 |
Er du helt 100 på at du ikke kan få notifikationer fra Thundebird?
Klaus
|
|
![]() |
|
Jeg er nok bare for dum til at finde den indstilling som viser notifikationerne om nye mails i Thunderbird
Edited by Benny From - 08-Januar-2025 at 14:26 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |