|
Denon avr x2800h |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | |
Allan Krogh ![]() Ny bruger ![]() Joined: 07-Januar-2025 Location: Aars Status: Offline Points: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07-Januar-2025 at 16:26 |
Hejsa. Jeg kan ikke få menuen frem på mit TV når jeg trykker på setup knappen på fjernbetjeningen,har trykket på main funktionen først. Nogen der har en løsning
Mvh Allan
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Marts-2004 Location: 9530, DK Status: Offline Points: 5340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Allan Krogh ![]() Ny bruger ![]() Joined: 07-Januar-2025 Location: Aars Status: Offline Points: 15 |
har jeg gjort 👍
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Juni-2018 Location: Vejle Status: Offline Points: 5072 |
Og sat hdmi kabel i mellem AVR og TV’s ARC indgang? Og valgt ARC i AVR menuen? Og valgt AV på TV remote?
Edited by Munch - 07-Januar-2025 at 17:29 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Jeg kører med indgangen earc på både TV og receiver ,det gjorde jeg også første gang jeg satte det op.
Jeg vil gerne have finjusteret lyden lidt men som før skrevet kan jeg ikke få menuen op på TV skærmen.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Juni-2018 Location: Vejle Status: Offline Points: 5072 |
Er der hul igennem fra afspiller gennem AVR op til TV?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
ja alt virker som det skal ,kun menuen der ikke vil
|
|
![]() |
|
Hvis du har mod på det, skal du lave en factory reset. Det er beskrevet i manualen hvordan du gør, og du mister dine indstillinger ved det. Har du nogensinde opdateret AVR?
|
|
|
|
![]() |
|
nej ikke opdateret den i det år jeg har haft den. Jeg har da mod på at opdatere den
|
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1269 |
Ellers kan du bruge Denons app til at justere med. Men det burde nu virke fint med fjernbetjeningen. Er du sikker på, at det er korrekt forbundet?
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det vil jeg da mene. Det er forbundet med earc fra tv og til earc på forstærkeren. Der er også et hdmi kabel fra min Norlys boks til TV og et hdmi kabel fra Google TV til mit TV , Samsung
Kan vel ikke være forkert. Hmm
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |