recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  New Posts New Posts RSS Feed - Denon avr x2800h
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Denon avr x2800h

Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Ny bruger
Ny bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Allan Krogh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Denon avr x2800h
    Posted: 07-Januar-2025 at 16:26
Hejsa. Jeg kan ikke få menuen frem på mit TV når jeg trykker på setup knappen på fjernbetjeningen,har trykket på main funktionen først. Nogen der har en løsning 
Mvh Allan
Back to Top
JørgenT View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JørgenT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Januar-2025 at 16:54
Originally posted by Allan Krogh Allan Krogh wrote:

Hejsa. Jeg kan ikke få menuen frem på mit TV når jeg trykker på setup knappen på fjernbetjeningen,har trykket på main funktionen først. Nogen der har en løsning 
Mvh Allan
Sæt batterier i fjernebetjeningen? WinkLOL
Mvh. JørgenT
Back to Top
Allan Krogh View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Allan Krogh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Januar-2025 at 16:59
har jeg gjort 👍
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Januar-2025 at 17:28
Og sat hdmi kabel i mellem AVR og TV’s ARC indgang? Og valgt ARC i AVR menuen? Og valgt AV på TV remote?

Edited by Munch - 07-Januar-2025 at 17:29
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Back to Top
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Allan Krogh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Januar-2025 at 09:59
Jeg kører med indgangen earc på både TV og receiver ,det gjorde jeg også første gang jeg satte det op. 
Jeg vil gerne have finjusteret lyden lidt men som før skrevet kan jeg ikke få menuen op på TV skærmen. 
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Januar-2025 at 10:12
Er der hul igennem fra afspiller gennem AVR op til TV?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Back to Top
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Allan Krogh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Januar-2025 at 10:14
ja alt virker som det skal ,kun menuen der ikke vil 
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Januar-2025 at 10:32
Hvis du har mod på det, skal du lave en factory reset. Det er beskrevet i manualen hvordan du gør, og du mister dine indstillinger ved det. Har du nogensinde opdateret AVR?
Back to Top
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Allan Krogh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Januar-2025 at 10:35
nej ikke opdateret den i det år jeg har haft den. Jeg har da mod på at opdatere den 

Back to Top
pilehave View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pilehave Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-Januar-2025 at 10:42
Ellers kan du bruge Denons app til at justere med. Men det burde nu virke fint med fjernbetjeningen. Er du sikker på, at det er korrekt forbundet?
Back to Top
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Allan Krogh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-Januar-2025 at 12:02
Originally posted by pilehave pilehave wrote:

Ellers kan du bruge Denons app til at justere med. Men det burde nu virke fint med fjernbetjeningen. Er du sikker på, at det er korrekt forbundet?
Back to Top
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Allan Krogh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-Januar-2025 at 12:08
Det vil jeg da mene. Det er forbundet med earc fra tv og til earc på forstærkeren. Der er også et hdmi kabel fra min Norlys boks til TV og et hdmi kabel fra Google TV til mit TV , Samsung 
Kan vel ikke være forkert. Hmm 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.