recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  New Posts New Posts RSS Feed - Hjælp til fuld skærm
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Hjælp til fuld skærm

Post Reply Post Reply
Author
Ny bruger
Ny bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SStage Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hjælp til fuld skærm
    Posted: 27-Marts-2025 at 14:52
Hejsa 
Håber der sidder nogen kyndige apple brugere der kan hjælpe mig.

Jeg benytter mig af en app som jeg afspiller tv på, og så dublere jeg skærmen fra min iphone til mit Samsung TV, det virker perfekt.

Jeg er dog træt af jeg så ikke kan benytte min telefon imens jeg ser tv, derfor købte jeg for nyligt en ipad 

Apple 10,9" iPad (Wi-Fi, 64 GB), og vil gøre akkurat det samme, jeg benytter samme app, men jeg kan ikke greje hvordan jeg får fuld skærm på mit Samsung tv, billedet vises med en ramme rundt om??????

Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2025 at 16:26
Hvilken app er det?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
SStage View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SStage Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2025 at 17:35
det er en iptv afspiller der hedder UHF
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2025 at 20:52
Jeg tror at anbefalingen må være at købe en AppleTV boks i stedet, frem for at streame fra en mobilenhed…..

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
spoxy View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote spoxy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2025 at 21:47
Ja, hvis der findes en app til Apple TV
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Back to Top
lahan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lahan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2025 at 22:08
uhf findes til Apple tv
Back to Top
lunddal View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lunddal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Marts-2025 at 09:55
Originally posted by SStage SStage wrote:

Hejsa 
Håber der sidder nogen kyndige apple brugere der kan hjælpe mig.

Jeg benytter mig af en app som jeg afspiller tv på, og så dublere jeg skærmen fra min iphone til mit Samsung TV, det virker perfekt.

Jeg er dog træt af jeg så ikke kan benytte min telefon imens jeg ser tv, derfor købte jeg for nyligt en ipad 
Apple 10,9" iPad (Wi-Fi, 64 GB), og vil gøre akkurat det samme, jeg benytter samme app, men jeg kan ikke greje hvordan jeg får fuld skærm på mit Samsung tv, billedet vises med en ramme rundt om??????

Når du laver skærmdublering spejler du jo iPad'ens 4:3 billede. Understøtter app'en ikke AirPlay?

Edited by lunddal - 28-Marts-2025 at 09:56
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.