|
S: SVS Prime Satellite |
Post Reply ![]() |
Author | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 02-Januar-2005 Location: Randers Status: Offline Points: 6316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07-Maj-2025 at 12:52 |
Jeg skriver her, inden jeg skal ud i bøvlet med at oprette annonce på det "nye" dba
Jeg har to par: https://www.svsound.com/products/prime-satellite?srsltid=AfmBOopwY639lyDJHOEBw-LNR1ZE4Q7Gz7dV03cq8tv5JzjzFXslIVty Sort ask, købt hos dansk forhandler, kan sendes forsvarligt i original emballage Fire måneders garanti, fra september 2023 Hvad kan jeg få for dem? Befinder sig i Randers
Edited by jake51 - 10-Maj-2025 at 12:20 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 02-Januar-2005 Location: Randers Status: Offline Points: 6316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu til salg på dba
Edited by jake51 - 10-Maj-2025 at 12:29 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
For hulen da, hvor jeg hader det nye dba
![]() Det var perfekt før
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Juni-2018 Location: Vejle Status: Offline Points: 5072 |
Ikke for noget, men jeg ville skrive 4 stk højttalere i stedet for 2 par. Der er også udlændinge i DK der kigger med.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |