|
Pioneer vsx-1131 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Cutty ![]() Ny bruger ![]() Joined: 9 hours 17 minutes ago Location: Fyn Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 9 hours 12 minutes ago at 13:42 |
Hej
Har et problem med vores Pioneer vsx-1131 Det begyndte med at Bt ikke fungerede og efterfølgende står den bare og køre med #now initializing# .? Har forsøgt med en fabriks reset, så der står #clear# Men hjælper ikke.. nogen der ved hvad jeg kan gøre.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19653 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror bare at du skal købe en ny…..
Klaus
|
|
![]() |
|
Cutty ![]() Ny bruger ![]() Joined: 9 hours 17 minutes ago Location: Fyn Status: Offline Points: 5 |
Håber lidt mere på, at der findes en anden
mulighed..
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Juni-2018 Location: Vejle Status: Offline Points: 5076 |
Og genstart hjælper heller ikke? Når noget ikke virker, er det smart at hive el stikket ud og vente 5 min. Hvis ikke det hjælper, gåes videre med at tage alle tilslutninger fra incl el stik, vente 5 min. Virker bluetooth nu?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Alt dette er prøvet af.. ved ikke om en ny firmware kan gøre en forskel?
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Juni-2018 Location: Vejle Status: Offline Points: 5076 |
Hvis der ligger ny FW, så læg det på, det kan være det hjælper. Ellers har jeg ikke andet råd.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19653 |
Det er da værd at prøve. Hvis du på nogen måde kan få den til at opdatere. Mit bedste bud er desværre at der ikke er det store at gøre….. Klaus
|
|
![]() |
|
Har fundet en firmware fra 2021..
Jeg poster resultat her.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |