|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
Noogii ![]() Ny bruger ![]() Joined: 17-Januar-2004 Status: Offline Points: 2 |
![]() Posted: 17-Januar-2004 at 16:01 |
Hej Jeg har lige købt en dvd-brænder fra Pioneer (dvr-106), men jeg har nogle problemer med den. Indtil videre har jeg prøvet at brænde tv-programmer og film uden problemer, så længe mediet var en RW. Men da jeg prøvede at brænde på en DVD-R så stoppede programmet ret hurtigt og sagde, der er sket en fejl. Hmm, tænkte jeg og opdaterede min firmware og software, men lige lidt hjalp det. Måske var det mediet (Prodye DVD-R købt i www.Nierle.de, som andre dvr-106 brugere har sagt god for), så jeg prøvede en Professionel DVD+R (købt samme sted). Det gik også galt. Min brænder er koblet til min PC over USB 2, via en USB-kasse. Måske var problemet der, så jeg satte brænderen ind i min computer, og prøvede igen, men en ødelagt DVD som resultat. Jeg lånte så min broders DVD-brænder, og koblede den til via USB, og prøvede at brænde. Ingen problemer ! Så det må næsten være brænderen der er noget galt med, men hvordan kan det så være den kan brænde DVD+RW ?? Er der forskellige "hoveder" til at brænde de forskellige formater, så det er der problemet måske ligger ?? Er der nogen der har nogle gode ideer jeg kan teste, inden jeg må sende den retur til forhandleren ??
Mvh Nikolaj |
|
![]() |
|
Manic Miner ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Joined: 22-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 173 |
![]() |
La meg si det på denne måten: Jeg har returnert 1, og snart 2 stk dvr 106. Den første begynte med å ikke ville brenne dvd-r, så etter et stykke tid ville den heller ikke brenne dvd+r og til slutt sa virket den heller ikke når jeg forsøkte å brenne dvd+rw plader. Da ble den sendt tilbake. Brenneren som jeg da fikk tilsendt har nå sluttet å fungere med dvd-r plater, så den er også på vei til ITbutikken, men denne gangen hever jeg kjøpet, for jeg har fått nok pioneer for en stund.
mvh Thomas Hansen |
|
![]() |
|
Noogii ![]() Ny bruger ![]() Joined: 17-Januar-2004 Status: Offline Points: 2 |
![]() |
Hmm, det lyder ikke godt !! Jeg har købt min ved SHG og har lige idag fået besked om, at de har ombyttet den til en ny. Så er det spændende om der kommer problemer med den også. Er der andre der har erfaringer med denne brænder ?? vh Nikolaj |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |