|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
marlar ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 16-August-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 304 |
![]() Posted: 04-November-2004 at 09:00 |
Jeg har lavet en del VR MODE optagelser på min Pioneer DVR-720 som jeg
gerne vil afspille på PC'en. Jeg ved så meget at VR benytter en form
for UDF DVD-format, men kan nogen fortælle mig hvad der skal til for at
jeg kan vise dem på min computer?
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Joined: 02-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 4056 |
![]() |
Hej Marlar, PowerDVd og WinDVD understøtter begge fremvisning af -VR formatet. Se iøvrigt denne guide for konvertering af -VR til Video mode. /Lars |
|
![]() |
|
marlar ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 16-August-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 304 |
![]() |
Tak for svaret. Der er stadig det problem at skiven slet ikke kan læses af systemet. Derved kan man heller ikke konvertere.
VR formatet er et UDF format, men hvilke programmer kan læse det? |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Joined: 02-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 4056 |
![]() |
Måske et dumt spørgsmål, men har du husket at foretage 'finalize' af mediet (på Pioneer optagerne skulle det vist være lettere ulogisk hvor i menuerne 'finalize' punktet gemmer sig). Måske en anden kan hjælpe med hvordan mediet finalizes på din Pioneer optager. /Lars |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Joined: 11-Marts-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 2062 |
![]() |
Det kræver at drevet i PC'en kan læse VR formatet. Et program, der kan læse VR formatet er fx TMPGEnc. Finalize ligger under Home Menu/Disc Setup og det er ikke specielt ulogisk. Hilsen Michael Sørensen Edited by MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
![]() |
/Lars |
|
![]() |
|
![]() |
Det var det med Finalize! Jeg anede faktisk ikke at VR mode også skulle finalizes, troede kun det gjaldt Video mode.
Tak ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |